خودرو کوچک جیلی Panda Mini EV معرفی شد

    کد خبر :959824
جیلی Panda Mini EV

جیلی یکی از برندهای صاحب نام چینی بوده که توانسته طی سال‌های گذشته بر اعتبار خود بیافزاید و حال محصول جدیدی برای بازار چین با نام جیلی Panda Mini EV رونمایی کرد.

بازتاب-جیلی از Panda Mini EV رونمایی کرد که کوچک‌ترین خودروی جیلی تا به حال محسوب می‌شود. پاندا Mini EV در ابتدا قرار بود با نام تجاری Geometry عرضه شود اما بیشتر تحت نظر شرکت مادر معرفی شد. این مینی کار سال آینده وارد بازار خواهد شد و طراحی خود را به شدت از تم پاندا گرفت.

پاندا  Mini EV با حاشیه سیاه و سفید پاندا همراه بوده تا شباهتی به این حیوان داشته باشد. سقف مشکی و چراغ‌های جلوی زیبا و گردی دارد. این یک خودروی شهری دو در و چهار صندلی با طول 3065 میلیمتر بوده که تجربه رانندگی راحت را در شهر رقم می‌زند. به راحتی می‌توان آن را حتی در مکان‌های بسیار تنگ پارک کرد.

 این خودرو به سقف شیشه‌ای پانوراما با چندین گزینه رنگ گرم مجهز شده که ظاهر پاندا مانند را برجسته می‌کند. رینگ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شباهتی به آثار پنجه پاندا داشته و سپر جلوی آن نشان‌دهنده این موضوع است. در قسمت پایین سپر جلو یک تریم وجود دارد که شبیه گوش پاندا بوده و چراغ‌های جلو و عقب هم به شباهت به چشم پاندا نیست.

جیلی Panda Mini EV

از نظر قدرت، Panda Mini EV مجهز به یک موتور الکتریکی 30 کیلوواتی و یک باتری LFP ساخت شرکت Guoxuan Hi-Tech است. برد EV جدید 150 کیلومتر بوده که برای رفت و آمدهای روزانه شهری و حتی حرکت‌های یک طرفه بین شهری مناسب است.

پاندا مینی، زمانی که وارد بازار شود، با برخی از خودروهای برقی جمع و جور بسیار موفقی که در چین وجود دارد، رقابت خواهد کرد. برخی از این مدل‌ها عبارتند از Kiwi EV، Baojun و Wuling Mini EV. با وجود این، پاندا Mini EV با مزیت رقابتی عالی و طراحی زیبا وارد بازار می‌شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعات تایید شده‌ای درباره قیمت پاندا مینی وجود ندارد. با این حال پیش بینی شده که بسته به نوع تریم، قیمت آن بین 5700 تا 7200 دلار باشد. جیلی می‌گوید این خودرو در سال 2023 به فروش می‌رسد و به شدت جمعیت جوان‌تر بازار چین را هدف قرار می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید