هوندا از خودرو عجیب N-Box خود رونمایی کرد

    کد خبر :1013131
N-Box

نسل اول هوندا N-Box در سال 2011 راهی بازار ژاپن شد. همانطور که از نام آن مشخص بوده، این مدل کوچک ظاهری بسیار مربعی داشته که توانسته در ژاپن طرفداران بسیاری پیدا کند.

بازتاب-حال این خودروساز نسل سوم N-Box را پیش از آغاز تحویل در پاییز امسال ژاپن به نمایش گذاشت. این شرکت در ماه آگوست شروع به دریافت سفارشات می‌کند، اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

مانند دو نسل قبلی، جدیدترین N-Box همچنان طراحی مربعی و جعبه‌ای خود را حفظ می‌کند. در حال حاضر، حتی چراغ‌های جلو نیز دارای طراحی مربعی هستند. در جلو نیز طراحی مربعی و تخت را شاهد هستیم. به طور کلی طراحی جالب و انیمیشنی توسط هوندا برای این مدل تدارک دیده که جز در انیمیشن‌ها در واقعیت جای ندارد. درهای عقب مانند یک مینی ون باز می‌شوند. تریم اختیاری Fashion Style، علاوه بر قالپاق هم رنگ بدنه، عناصر سفید مایل به آینه و دستگیره دربها را اضافه می‌کند.

 

 N-Box

 

خریداران می‌توانند به جای جلوپنجره کوچک در مدل استاندارد، با انتخاب تریم N-Box سفارشی شاهد جلوپنجره مشبک شش ضلعی باشند. تریم بالاتر به‌جای رنگ قرمز، به‌صورت استاندارد با چراغ‌های LED و چراغ‌های عقب شفاف ارائه می‌شود. تریم اختیاری Coordination Style علاوه بر چرخ‌های آلومینیومی مشکی، کروم تیره را به جلوپنجره و اطراف پلاک عقب اضافه می‌کند.

کابین N-Box دارای یک دسته ابزار دیجیتال 7.0 اینچی و یک صفحه نمایش 9.0 اینچی برای سیستم سرگرمی است. داشبورد دارای یک سینی ذخیره‌سازی است که تا سمت سرنشین گسترش می‌یابد. N-Box Custom با تودوزی چرمی به فروش می‌رسد. هوندا هنوز ابعاد خاص N-Box جدید را مشخص نکرده، اما ادعا می‌کند N-Box بزرگ‌ترین فضای داخلی را در کلاس خود دارد. صندلی‌های عقب به صورت صاف تا می‌شوند تا فضای بار بیشتری در کابین فراهم شود. صندلی جلو می‌تواند تقریباً صاف باشد.

 

N-Box

 

تمام نسخه‌های N-Box با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک در دسترس هستند. اطلاعیه عرضه به موتورهای تنفس طبیعی و توربوشارژ اشاره می‌کند اما اطلاعات خروجی را شامل نمی‌شود. کلاس خودروی kei ژاپن، این خودروها را به 63 اسب بخار و حجم موتور 660 سی سی محدود می‌کند. قوانین می‌گویند که یک خودروی kei نمی‌تواند بیشتر از ۱۱ فوت (۳.۴ متر)، پهن‌تر از ۴.۹ فوت (۱.۴۸ متر) و بلندتر از ۶.۶ فوت (۲ متر) باشد. وسایل نقلیه به‌دست‌آمده به‌عنوان راهی برای به حداکثر رساندن فضای محدود مسافران، طراحی جعبه‌ای دارند. اگرچه، خودروهای کی اسپورت مانند هوندا بیت، هوندا S660، مزدا اتوزام AZ-1 و سوزوکی کاپوچینو وجود داشته است.

خودروهای Kei بخش قابل توجهی از صنعت خودرو در بازار ژاپن هستند. N-Box در سال گذشته با فروش 202200 دستگاهی محبوب‌ترین مدل در این بخش بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید