مینی ون الکتریکی ولوو EM90 با محدوده حرکتی بالا معرفی شد

    کد خبر :1027299
ولوو EM90

برکسی پوشیده نیست که ولوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال محصولات جدیدی برای ارائه دارد. به تازگی مینی ون الکتریکی ولوو EM90 با محدوده حرکتی بالا رونمایی شد.

بازتاب-ولوو، برندی مترادف با خودروهای شاسی بلند، سدان و واگن، اولین مینی ون خود، EM90 را به روشی نسبتاً غیر متعارف رونمایی کرد. در حالی که ما عادت کرده‌ایم مدل‌های جدید ولوو را در رویدادهای بزرگ شاهد باشیم، این مدل برای نخستین بار در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) رویت شد. این مدل پیشتر شایعاتی پیرامون آن منتشر شده بود.

در نگاه اول، واضح است که EM90 پلتفرم خود را از Zeekr 009، مینی ون برقی دیگر، گرفته گرفته است. هر دو ستون‌ها، آینه‌های جانبی و دستگیره درب مشابهی دارند. با این حال، EM90 ولوو کار خوبی را انجام می‌دهد تا خود را با نمای جلویی اصلاح شده و طراحی کمرنگ عقب متمایز کند. جلوپنجره پر زرق و برق Zeekr را کنار می‌زند و در مقابل پنل ساده‌تر با رنگ بدنه شیک را انتخاب می‌کند.

 

ولوو EM90

 

در حالی که Zeekr 009 یک موتور دوگانه قدرتمند با قدرت 536 اسب بخار را ارائه می‌دهد، به نظر می‌رسد EM90 مسیر محافظه کارانه‌تری را با موتور الکتریکی نصب شده در عقب با قدرت 268 اسب بخار انتخاب کرد. در اینجا به وضوح روی سرعت نیست، بلکه بر ارائه یک وسیله نقلیه خانوادگی قابل اعتماد است. از این گذشته، احتمالاً به دنبال این نیستید که در یک مینی ون با چندین سرنشین سرعت بالا داشته باشید.

EM90 یک پیشنهاد تمام الکتریکی خواهد بود و آن را به یک جایگزین شیک در بازار مینی ون که عمدتاً خودروهای مصرفی محور هستند، تبدیل می‌کند. اگرچه مشخصات دقیق باتری هنوز فاش نشده، منطقی است که فرض کنیم ولوو برد و کارایی را در اولویت قرار می‌دهد، زیرا Zeekr 009 با باتری سنگین 140 کیلووات ساعتی با قابلیت مسافت 822 کیلومتری عرضه می‌شود. EM90 یک خودرو خانوادگی قابل توجه بوده، با ابعاد و وزنی که رویکرد کاربردی آن را توجیه می‌کند. رسماً در 12 نوامبر رونمایی کامل خواهد شد و پیش‌سفارش از همان روز در چین آغاز می‌شود، جایی که در آنجا نیز تولید خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید