شورولت اسپین 2025 با طراحی بروز معرفی شد

    کد خبر :1048797

شورلت به تازگی از کراس اوور مینی ون اسپین 2025 رونمایی کرد که دارای ظاهری به‌روز، فناوری مدرن و شاسی اصلاح شده است.

بازتاب- شورولت اسپین اصلی، یک مینی ون کراس اوور ساخت برزیل بر اساس کبالت متوقف شده، در سال 2012 عرضه شد. این مدل در سال 2018 به‌روز شد. طبق گفته سازنده، خودروی مدل سال 2025 نشان دهنده “بزرگ‌ترین جهش تکاملی” است.

فن‌آوری مدرن به کابین اضافه شده، از جمله یک کلاستر دیجیتال که از نظر بصری به یک صفحه نمایش لمسی 11 اینچی جدید مرتبط است. دومی سیستم چند رسانه‌ای سرگرمی شورولت MyLink را دربرگرفته، OnStar و یک نقطه اتصال Wi-Fi هم توسط این بخش ارائه می‌شود. این سیستم از به‌روزرسانی‌های نرم افزاری هم پشتیبانی می‌کند.

شورولت اسپین 2025

این شرکت گفت Spin “جامع‌ترین مجموعه ویژگی‌های امنیتی” را در این بخش ارائه خواهد کرد. اسپین جدید مانند مدل قبلی خود در پیکربندی‌های پنج و هفت نفره در دسترس خواهد بود. مهندسان شورلت سیستم تعلیق را اصلاح کردند و کمی آن را بالا بردند. آنها همچنین در تلاش برای بهبود دقت و کارایی، کالیبراسیون گیربکس و فرمان را تغییر دادند. مشخصات متعاقباً اعلام خواهد شد، اما رسانه‌های محلی فاش کردند که پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر منعطف موجود در خودروی جدید ادامه خواهد یافت.

شورلت اسپین 2025 در اواخر ماه مارس اولین نمایش رسمی خود را در Big Brother انجام خواهد داد. مینی ون کراس اوور به‌روز شده یکی از “شش عرضه اصلی” برنامه‌ریزی شده توسط شورولت برزیل برای سال 2024 خواهد بود. علاوه بر بازار برزیل، Spin در آرژانتین، فیلیپین و تایلند نیز موجود است. بنابراین بعید است در بازارهای گسترده‌ای شاهد عرضه آن باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید