هونگچی از نسخه ویژه شاسی بلند HS5 رونمایی کرد

    کد خبر :1056796

به جرات باید هونگچی را از برندهای لوکس چینی دانست که هر سال مدل‌های جدیدی ارائه می‌دهد و اکنون نوبت به نسخه ویژه شاسی بلند HS5 رسیده است.

بازتاب-به تازگی در چین نسخه جدیدی از کراس اوور لوکس سایز متوسط هونگچی HS5 موسوم به HS5 Commemorative Edition معرفی شد. این خودرو تنها در تعداد 5 هزار واحد تولید خواهد شد و قیمت آن از 27.8 تا 29.8 هزار دلار شروع می‌رسد.

هونگچی HS5 Commemorative Edition دارای حداکثر تجهیزات است که باید به امکانات داخلی چون دو صفحه نمایش 12.3 اینچی، یک صفحه نمایش مورب 8.3 اینچی، سیستم صوتی بوز با 12 بلندگو، نور محیطی با 253 رنگ، شارژ بی سیم 40 واتی برای گوشی هوشمند، سیستم گرمایش و تهویه هوشمند، چرم صندلی ناپا و آلکانترا و برخی دیگر اشاره کرد. این خودرو همچنین سیستم‌های مختلف کمک راننده از جمله کروز کنترل تطبیقی را ارائه می‌دهد.

شاسی بلند HS5

ابعاد کراس اوور 4785 در1905 در 1700 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2870 میلیمتر است. هونگچی موتورهای مختلفی تدارک ندیده و مشتریان تنها مدلی با یک موتور 2.0 لیتری توربو با 252 اسب بخار قدرت را می‌توانند انتخاب کنند. خودرو به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده و دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. به خریداران هونگچی HS5 Commemorative Edition وعده خدمات رایگان به مدت 5 سال یا 120 هزار کیلومتر داده شده است.

جالب‌ترین نکته درباره خودرو جدید هونگچی این بوده که برند چینی معتقد است، نسخه ویژه HS5 سودآورتر از آئودی Q5L، فولکس واگن تیگوان L و هوندا CR-V محسوب شده و از تمامی آنها بزرگ‌تر، جادارتر، مجهزتر و کارآمدتر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید