نیسان قشقایی 2025 با تغییری در چهره معرفی شد

    کد خبر :1062439
نیسان قشقایی 2025 با تغییری در چهره معرفی شد

شرکت نیسان به تازگی از مدل 2025 قشقایی محبوب رونمایی کرد. مدلی که نسبت به نسل قبل خود تغییری در طراحی داشته است.

به گزارش بازتاب– دو خودرو قشقایی و جوک از مدل‌های محبوب نیسان هستند که تاکنون توانستند سود فراوانی را شامل حال این کمپانی کنند. در سال 2021 نیسان نسل سوم قشقایی را معرفی و عرضه کرد و حال مدل 2025 به عنوان نمونه فیس لیفت از راه رسید.

نیسان در کارخانه چین و انگلستان خود این خودرو را مونتاژ می‌کند. در این مدل ما شاهد طراحی به سبک نیسان آریا هستیم که شامل چراغ‌های دیلایت باریک و جذاب می‌شود. گذشته از آن در جلوپنجره چندین چراغ کوچک قرار گرفت. چراغ اصلی یک چراغ LED نواری بسیار باریک است که از جلوپنجره گرفته تا نزدیک گل‌گیر کشیده می‌شود.

نیسان قشقایی 2025 با تغییری در چهره معرفی شد

نیسان در این فیس لیفت تغییرات بزرگی در طراحی به وجود آورد. طراحی سپر و چراغ عقب نسبت به مدل پیشین تغییر کرده تا جذاب شده و لوکس شود. نیسان سعی کرده در نمای جانبی و عقب کمتر از لوازم پلاستیکی استفاده کند. این شرکت برای مدل از رینگ 18 تا 20 اینچی بهره گرفته است.

در کابین داخلی نمایشگر بزرگی روی داشبورد قرار گرفته است. در زیر نمایشگر چند کلید گردان و لمسی برای تنظیم تهویه تعبیه شد. نیسان در این مدل از متریال باکیفیت برای داخل کابین استفاده کرد. برای بازار اروپا قشقایی 2025 دو پیشرانه هیبریدی دارد که باید به موتور 1.3 لیتری توربوشارژ با قدرت 140 اسب بخار اشاره کرد. دیگر پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با قیمت 190 اسب بخار است. پیشرانه نخست در کنار گیربکس CVT در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و مصرف سوخت آن هر 100 کیلومتر 6 لیتر است. در سوی دیگر پیشرانه دوم با 0 تا 100 کمتر از 8 ثانیه مدلی سریع‌تر محسوب می‌شود.

نیسان قشقایی 2025 با تغییری در چهره معرفی شد

همچنین نسخه سریع‌تر مصرف سوخت 5.5 لیتری در هر 100 کیلومتر دارد و سقف سرعت آن 170 کیلومتربرساعت است. قیمت پایه این کراس اوور در نسخه غیرهیبریدی از 25 هزار دلار نخواهد بود و در واقع نسخه هیبریدی مونتاژ انگلستان و مدل غیرهیبریدی مونتاژ چین است. مدل هیبریدی از 30 هزار دلار شروع خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید