خودرو منحصربفرد AC Cobra GT رودستر رونمایی شد

    کد خبر :980445
AC Cobra GT رودستر

شرکت بریتانیایی AC Cars به تازگی از محصول منحصربفرد خود GT Roadster رونمایی کرده که در واقع یک AC Cobra رودستر جدید بوده و شباهتی به خودروهای کلاسیک دهه 1960 دارد.

بازتاب-خودرو یک مدل کلاسیک بروزرسانی شده بوده که باید آن را مدلی ترکیبی بدانیم. طراحی که در نگاه نخست تصور می‌شود خودروی قدیمی است اما با کمی دقت و نگاه به جزئیات متوجه طراحی جدید آن خواهید شد..

این خودرو در ماه آوریل به مشتریان تحویل داده خواهد شد که همان اردیبهشت خواهد بود. جلوپنجره‌ی بیضی شکل، چراغ‌های گرد، کاپوت بلند و قوس‌های چرخ‌ی که به طرز خارق‌العاده‌ای باز شده‌اند، دقیقاً شبیه یک کبرای دهه 1960 هستند. به غیر از چرخ‌های بزرگ و آینه‌های همرنگ بدنه، دلیل کمی وجود دارد که فکر کنیم این یک خودروی جدید است.

با نگاهی نزدیک متوجه ویژگی‌های جدید آن خواهید شد. قاب شیشه جلو به مراتب ضخیم‌تر است و دستگیره‌های درها هم سطح هستند. فیبر کربن قابل مشاهده، گلگیرهای بزرگ و پنل‌های راکر را مشخص می‌کند. چراغ‌های جلوی گرد دارای نور LED دیلایت هستند. چراغ ترمز سوم در پشت محفظه سرنشین قابل مشاهده است. اگرچه دید واضحی از فضای داخلی وجود ندارد، یک فرمان مدرن در کنار ترکیبی از نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال هم برای فضای داخلی فراهم آمد.

 AC Cobra GT رودستر

فاصله دو محور این خودرو رودستر 101 اینچ بوده و از پیشرانه 5.0 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ فورد قدرت می‌گیرد. بنابراین قدرت 654 اسب بخاری تولید کرده و عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهید. در کنار این پیشرانه گیربکس شش سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد.

به گفته شرکت سازنده، این مدل در کمتر از 3.4 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. سقف سرعت آن هم به 276 کیلومتربرساعت رسیده و یک مدل سریع کوپه رودستر است. AC Cars از سیستم تعلیق و ترمز اسپرت هم بهره گرفته تا عملکرد بالایی داشته باشد.

به گفته AC Cars این خودرو بیش از 285 هزار پوند قیمت دارد و بزودی دردسترس قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید