این خودرو جیپ رانگلر از گذشته به آینده آمد

    کد خبر :1050175
جیپ رانگلر

شرکت اسپانیایی هورتان تیونینگ منحصربفردی را برای جیپ رانگلر ارائه کرده است که SUV افسانه‌ای آمریکایی را به خودروی دهه 1930 تبدیل کرد.

بازتاب-تغییرات اصلی مربوط به قسمت جلوی بدنه است، چراغ‌های جلو بدنه‌های کرومی اصلی دریافت کرده‌اند و جلوپنجره رادیاتور به عنوان رولزرویس دهه سی طراحی شده است. در سمت راست کاپوت باریک یک چرخ یدکی بدلی قرار دارد و گلگیرها و رکاب‌های اصلی نیز ظاهر شده‌اند.

سقف دیگر به طور کامل قابل جابجایی نیست، اما پانل بالایی را می‌توان جدا کرد و رانگلر را تقریبا به یک کانورتیبل کامل تبدیل کرد. بدنه را می‌توان در یک یا دو حالت رنگ کرد و دکور اضافی بر سبک اتومبیل‌های یک سوم قرن بیستم تأکید دارد.

جیپ رانگلر

پیشرانه و شاسی بدنه استاندارد باقی می‌مانند. مشتری می‌تواند دکوراسیون داخلی را انتخاب کند، اما تغییرات فقط مربوط به رنگ‌ها و متریال معطوف شده است. پنل ابزار و کارت درب از جیپ رانگلر اصلی حفظ شده است.

جیپ رانگلر

هزینه این تیونینگ فاش نشده است. همیشه خودروهای تیونینگ شده قیمتی دو برابر مدل اصلی دارند و به نظر رسیده این محصول تیونینگ هورتان نیز چنین است. این خودرو همان رانگلر بوده که در کابین داخلی به مدل اصلی شباهت داشته و در طراحی بیرونی همانند خودرویی قدیمی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید