خبر خوب برای طرفداران سامسونگ

    کد خبر :1036855
سامسونگ

شرکت مایکروسافت و سامسونگ به تازگی مرورگر سامسونگ اینترنت را روی سیستم عامل ویندوز دردسترس قرار دادند تا کاربران این مرورگر را به کار گیرند.

بازتاب-سامسونگ مرورگر اینترنت سامسونگ خود را در هر گوشی هوشمند گلکسی گنجانده است. با توجه به حجم قابل توجهی از دستگاه‌هایی که آنها توزیع می‌کنند، می‌توان تصور کرد که آنها سهم قابل توجهی از بازار مرورگرها را در اختیار دارند.

بر خلاف انتظارات، گزارش Statcounter نشان می‌دهد که اینترنت سامسونگ تنها حدود 3 درصد از سهم بازار را تشکیل می‌دهد. برای پرداختن به این موضوع، به نظر می‌رسد که این برند آماده تغییر است و یک نسخه رایانه شخصی از مرورگر طراحی شده برای رایانه‌های مبتنی بر ویندوز را که در فروشگاه مایکروسافت موجود است، معرفی می‌کند. سامسونگ اینترنت در ویندوز جالب است زیرا می‌تواند استفاده از دستگاه‌های مختلف را آسان‌تر کند.

 

سامسونگ

 

می‌توانید داده‌های مرور خود را مانند تاریخچه، نشانک‌ها و تب‌های باز بین گوشی و رایانه شخصی خود همگام‌سازی کنید. این به پر کردن شکافی کمک می‌کند که بسیاری را از استفاده سامسونگ اینترنت در تلفن‌هایشان منع کرده بود. در حال حاضر، نسخه ویندوز سامسونگ هنوز جدید است. می‌توانید با حساب سامسونگ خود وارد شوید، اما همگام‌سازی کمی محدود است. موارد مهمی مانند همگام‌سازی رمزهای عبور در حال حاضر وجود ندارد.

سامسونگ اینترنت در ویندوز دارای برخی از ویژگی‌های نسخه اندرویدی است، مانند مسدود کننده تبلیغات و ضد ردیابی. اما اگر به نسخه اندروید عادت دارید، ممکن است برخی از ویژگی‌ها مانند ابزار مترجم برای زبان‌های خارجی را از دست بدهید. نکته خوب این است که Internet for Windows به شما امکان می‌دهد برنامه‌های افزودنی را از فروشگاه وب کروم اضافه کنید. این بدان معنی است که می‌توانید تجربه مرور خود را سفارشی کنید. با این حال، نسخه ویندوز در مقایسه با اندروید ابتدایی‌تر بوده و شاید برخی ویژگی آن را نداشته باشید.

به هر حال تجربه آن روی ویندوز جذاب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید