جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا

    کد خبر :923667

همانطور که می دانید افراد در سرمایه گذاری در کانادا مقاصد متفاوتی را دنبال می کنند. برخی تنها به دنبال اخذ سود هستند، برخی به دنبال اخذ اقامت می باشند و برخی به دنبال اخذ اقامت دائم کانادا از همان ابتدا هستند. دولت کانادا مسیرهای سرمایه گذاری متفاوتی برای متقضایان فراهم نموده است به گونه ای که این مسیرها، سرمایه گذاران بین المللی با هدف های متفاوت را به خود جذب نموده اند. در برخی از مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا متقاضی می بایست از سیستم جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا، حداقل امتیاز لازم را به دست آورد. جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا بر اساس شرایط و معیارهای متفاوتی به متقاضی امتیاز می دهد. در ادامه با استفاده از اطلاعات موجود در مقاله های مختلف وب سایت موسسه ملکپور، در مورد انواع مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا و معیارهای جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا اطلاعاتی ارائه نموده ایم.

روش های سرمایه گذاری در کانادا

روش های بسیار متعددی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد. که برترین روش های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارت آپ و نوآفرینی:

یکی از برترین مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا در در همان بدو ورود متقاضی منجر به اخذ اقامت دائم کانادا میشود، استارتاپ یا نوآوری یا نوآفرینی در کانادا می باشد. در مسیر استارتاپ کانادا متقاضی نیاز است بیزینسی را با ایده ای کاملا خلاقانه و سودآور در کانادا اجرایی نماید. در این مسیر بیزینس پلن و ایده متقاضی می بایست مورد تایید و حمایت شرکت های انکوربات قرار بگیرد در این صورت با درخواست ویزای متقاضی موافقت خواهد شد. از مزیت های اصلی این روش عدم تعیین حداقل میزان سرمایه گذاری در کانادا است. متقاضی به همراه همراهانش می تواند از همان بدو ورود اقامت دائم کانادا را به دست آورد. به طبع این مسیر دارای معایبی نیز خواهد بود برای اطلاع از هزینه و معایب به این لینک مراجعه نمایید: هزینه استارتاپ کانادا

از طریق این برنامه نمی توان به ایالت کبک مهاجرت نمود.

خرید ملک در کانادا:

یکی دیگر از مسیرهای سرمایه گذاری در کانادا که سود مناسبی را نیز برای متقاضی به همراه خواهد داشت، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می باشد. متقاضیان برای خریداری ملک در برخی از ایالت ها با محدودیت همراه می باشند ولی برخی دیگر از ایالت ها نظیر کبک و بریتیش کلمبیا بدون محدودیت خریداری ملک می باشند. خرید ملک از جمله سرمایه گذاری هایی می باشد که هیچگونه آثار اقامتی برای سرمایه گذار به همراه ندارد.

ثبت شرکت:

یکی دیگر از مسیرهای سرمایه گذاری، ثبت شرکت در کانادا است. برای ثبت شرکت متقاضی می بایست طرح تجاری ارائه نماید. یکی از روش هایی که در این دسته از سرمایه گذاری قرار میگیرد، روش کار شرکت است. در این روش متقاضی باید حاقل 50 دردص از سهام یک شرکت را خریداری نماید سپس از آن شرکت جاب آفر دریافت می کند و می تواند در آن مشغول به کار شود و پس از 5 سال اقامت دائم کانادا را به دست آورد.

خرید اوراق قرضه دولت کانادا:

خرید اورق قرضه دولتی یکی دیگر از مسیرهای سرمایه گذاری می باشد که برای سرمایه گذاری حداقلی برای آن تعیین نشده است و این مسیر از سال 2017 از دسترس اتباع بسیاری از کشورها خارج شده است.

خرید فرانچایز در کانادا:

فرانچایز به شعبه های زنجیره ای گفته می شود. شما می توانید با خرید شعبه ای از رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای، اقامت کانادا را به دست آورید. از مزیت های این نوع سرمایه گذاری این است که ریسک این مسیر قبلا امتحان شده است و مطمئن است که به سودآوری ختم می شود همچنین قبلا این مسیر برند سازی شده است و نیاز نیست در جهت شناسایی برند خود هزینه ای نمایید. این مسیر منجر به اخذ اقامت دائم کانادا خواهد شد.

خوداشتغالی در کانادا:

خوداشتغالی ازجمله مسیرهای سرمایه کذاری با استفاده از جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا می باشد. این مسیر شامل دو بخش خوداشتغالی کبک و مهاجرت خوداشتغالی دولت فدرال کانادا می باشد. خوداشتغالی ایالت کبک، اقامت دائم را برای متقاضیان به همراه دارد.

سرمایه گذاری از طریق برنامه های استانی:

هر کدام از ایالت های کانادا برای جذب سرمایه گذار، برنامه های متفاوتی ارائه می دهند که این روش سرمایه گذاری در کانادا از جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا استفاده می کند و متقاضیان می بایست امتیاز لازم را به دست آورند. هر کدام از ایالت های کانادا، شرایط خاصی دارند که برای اطلاع از این شرایط بهتر است به این لینک مراجعه نمایید: اقامت سرمایه گذاری کانادا

 

جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا

جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا بر اساس معیار های متفاوتی همچون سن، سطح زبان، سطح و مدرک تحصیلی، تجربه کاری و داشتن پیشنهاد شغلی، مشخص شده است. در زیر می توایند جدول امتیاز بندی سرمایه گذاری در کانادا را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید