تویوتا از نسخه ویژه هیجان انگیز سوپرا 2024 رونمایی کرد

    کد خبر :1038432
سوپرا 2024

تویوتا از یک نسخه ویژه سوپرا 2024 رونمایی کرد که شبیه یک خودروی مسابقه‌ای است و برای جاده‌های عمومی طراحی شده است.

بازتاب-آخرین نسخه کوپه با عملکرد بالا از GR Supra GT4 Evo الگوبرداری شده است. تویوتا سوپرا GT4 100th Edition Tribute در رنگ پلاسما نارنجی معرفی شد. این بدنه با پوشش بدنه سفارشی عرضه می‌شود و دارای لوازم جانبی مسابقه‌ای Gazoo بوده که آن را از سوپرای استاندارد متمایز می‌کند.

 

سوپرا 2024

 

این مدل تنها در اروپا به فروش رسیده و بر اساس تریم سبک وزن با موتور 3.0 لیتری و گیربکس شش سرعته دستی ساخته می‌شود. به‌روزرسانی‌ها از درپوش آینه‌های جانبی فیبر کربن و بال‌های عقب تا کالیپرهای ترمز مشکی و اسپلیتر جلوی AC Schnitzer را شامل می‌شود. همچنین دارای سیستم تعلیق Bilstein Evo T1 با کمک فنرهای قابل تنظیم در 10 جهت و ارتفاع سواری 35 میلی متری کمتر است.

سایر تغییرات شامل رینگ‌های آلیاژی سبک وزن Protrack One و سیستم اگزوز اسپرت Milltek با موارد سفارشی متناسب با اسپویلر استاندارد عقب است. تویوتا قرار است تنها 100 نمونه از سوپرا GT4 100th Edition Tribute را تولید کرده و قیمت هر یک از این مدل‌ها 69 هزار یورو اعلام شد. سوپرا در نسل جدید طراحی هیجان انگیز و متفاوتی پیدا کرده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

 

سوپرا 2024

 

این مدل در پلتفرم با Z4 نسل جدید مشترک است و پیشرانه مشترک هم با این محصول شرکت باواریایی دارد، زیرا بی ام و و تویوتا در توسعه هر دو مدل با یکدیگر همکاری داشتند و به نوعی برادر ناتنی یکدیگر هستند. برای کسب جزئیات بیشتر درباره این مدل به سایت تویوتا مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید