آئودی تی تی کوچک به خاطرات پیوست

    کد خبر :1034920
آئودی تی تی

شرکت آئودی پس از 25 سال تولید خودرو کوپه و کامپکت تی تی، در نهایت تولید این مدل را به پایان رساند، خودرویی محبوب که دیگر مدل جدیدی دریافت نمی کند.

بازتاب- آئودی TT نخستین بار سال 1995 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد، سه سال بعد به عنوان یک کوپه و به دنبال آن یک رودستر در سال 1999 راهی بازار شده است. با گذشت بیش از 25 سال تولید و عبور از سه نسل، آخرین مدل معرفی شده از خط تولید خارج شد، مدلی که در کارخانه آئودی گیور مجارستان مونتاژ شد.

از 18 فوریه 1998 تا 10 نوامبر 2023، آئودی در مجموع 662762 خودرو مونتاژ کرده است. آخرین مدل کوپه TTS با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی و کواترو چهار چرخ متحرک عرضه شد. در دنیای خودرویی که تحت سلطه کراس اوورها و SUV‌ها است، برخی آن را یک معجزه می‌دانند که TT توانست 25 سال قدمت پیدا کند. آئودی از ابتدای سال جاری با مدل محبوب TT خداحافظی کرده است.

 

آئودی تی تی

 

در ماه فوریه، این شرکت اعلام کرد که این خودروی اسپرت به‌زودی به تاریخ خواهد پیوست. در ماه اکتبر، آئودی از آخرین نسخه آئودی TT رونمایی کرد که تنها به 25 خودرو محدود می‌شود. بعدها آخرین نسخه ویژه آئودی TT رودستر Final Edition عرضه شد.

در مورد آینده، برند آلمانی پیشنهاد کرده که TT می‌تواند روزی به عنوان یک خودروی الکتریکی بازگردد، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است. بنابراین نمی‌توان پیش بینی کرد نسل بعدی تی تی یک مدل کاملا الکتریکی خواهد بود یا اینکه هیچ گاه به تولید نخواهد رسید. این روزها برند آلمانی مدل‌های الکتریکی متعددی داشته که به فروش می‌رساند. خودروهایی سریع، مدرن و با طراحی هیجان انگیز که نظر هر فردی را جلب می‌کنند.

آئودی به عنوان زیربرند فولکس واگن در نظر دارد تا محصولات الکتریکی بیشتری را به سبد محصول خود بیافزاید. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود تصمیم این شرکت چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید