تردد خودروها در تمام مسیرهای استان تهران جریان دارد

    کد خبر :763546

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به بارش برف و باران در مسیرهای استان اعلام کرد: تردد خودروها در تمام مسیرهای استان تهران بدون هیچ مشکلی در جریان است.

عادل مصدقی گفت: بارش برف در شهرستان های فیروزکوه، شمیرانات و دماوند موجب شد عملیات شن و نمک پاشی و ایمن سازی جاده ها از بامداد روز شنبه آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: بیشترین بارش های برف در گردنه های گدوک و امین آباد شهرستان فیروزکوه و همچنین جاده هراز محدوده پیست آبعلی انجام شد.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: ۲۵۰ نیروی عملیاتی با خودروهای سبک و سنگین در این مناطق برف گیر مشغول عملیات هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسیرهای روستایی و شهری استان تهران به ویژه مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران بدون هیچ مشکلی باز است و هیچ مسیری در استان بدلیل بارش برف و باران مسدود نشد.

معاون راهداری استان تهران درباره آخرین وضعیت جوی در این استان اعلام کرد: هم اکنون در مسیرهای دماوند؛ تهران، رودهن و همچنین پاکدشت؛ اسلامشهر؛ شهریار و ملارد شاهد بارش باران هستیم.

به گفته وی، در جاده هراز و بخشی از مناطق کوهستانی شهرستان های شمیرانات و فیروزکوه شاهد بارش برف خفیف هستیم.

مصدقی با بیان اینکه کلیه مسیرهای استان تهران بدلیل بارش برف و باران لغزنده است از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در این مسیرها حرکت کنند و در مناطق کوهستانی و شمالی استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

وی همچنین به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، طول آزادراه ها، بزرگراه ها، راههای اصلی، فرعی و نیز روستایی استان تهران ۲ هزار و ۹۳۶ کیلومتر است.

از این میزان ۱۹۸ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۵ کیلومتر بزرگراه، ۱۹۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۹ کیلومتر راه فرعی، یک هزار و ۹۲۵ کیلومتر راه روستایی و همچنین ۴۴ کیلومتر راه درون شهری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید