تجمع ایثارگران مقابل ساختمان بنیادشهید

    کد خبر :865461

پرداخت نشدن معوقات، ایثارگران را مقابل ساختمان بنیاد شهید کشاند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما تعدادی از ایثارگران مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات ایثارگری برای دریافت معوقات خود مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع شدند.

مشمولان ماده 38 کسانی هستند که در طول دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و در هیچ یک از دستگاه های موضوع ماده دو قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شاغل نبوده یا نیستند.

این افراد از طریق ستاد کل نیروهای مسلح حکم حقوقی هم تراز نیروهای مسلح دریافت کرده اند و حقوق آنها از سوی بنیاد شهید پرداخت می شود.

پاکدل معاون اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص گفته در این مدت حدود 45 هزار و پانصد نفر که ثبت نام نموده بودند شناسایی و اسامی آنها را به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کردیم در این راستا احکام آنها صادر شد اما قانون از سال 91 قابلیت اجرا دارد در این خصوص حدود یک هزار و 710 میلیارد تومان از معوقات این افراد در بودجه سال 99 پیش بینی شده و پرداخت گردیده است.

وی افزود: برای امسال هم حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان پیش بینی شده که تا شهریور ماه، این رقم پرداخت شد اما بار مالی این موضوع پیش از رقم پیش بینی شده ما در بودجه، محاسبه شده بود یعنی چیزی حدود 650 میلیارد تومان از مطالبات افراد مشمول پرداخت نشده است.

بنیاد شهید این اعداد و ارقام را به سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد چنانچه در هر زمانی این مبلغ وصول شود به افراد مشمول پرداخت خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید