تاریخ معرفی نسل بعدی اپل ویژن پرو آشکار شد

    کد خبر :1053500

شرکت اپل با معرفی ویژن پرو به عنوان اولین هدست واقعیت ترکیبی مورد تعجب همگان شد و اخیرا نیز شاهد عرضه آن بودیم.

بازتاب-اولین حمله اپل به قلمرو واقعیت ترکیبی با هدست ویژن پرو به طور کلی موفقیت آمیز بوده و به دلیل ویژگی‌های مختلف واقعیت ترکیبی آن تحسین برانگیز است. با این حال، قیمت بالا و معایب اولیه هدست باعث شده است که برخی از خریداران از خرید خود پشیمان شوند.

در حال حاضر، مارک گورمن، تحلیلگر، پیش بینی کرده که یک نسخه اصلاح‌شده، موسوم به ویژن پرو 2 ممکن است حداقل تا 18 ماه دیگر وارد بازار نشود. گورمن در خبرنامه اخیر خود “Power On” گفت که اپل حداقل 18 ماه تا عرضه نسل دوم Vision Pro فاصله دارد. این بدان معناست که Vision Pro 2 ممکن است در سال 2026 عرضه شود. گزارش‌هایی مبنی بر بازگشت هدست‌های Vision Pro توسط مشتریان وجود دارد که باعث نگرانی‌هایی در مورد عملکرد اولیه محصول شده است.

 ویژن پرو

گورمن خاطرنشان می‌کند در حالی که بازگشت‌ها معمول است و به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد. گورمن می‌گوید:

«ویژن پرو بی‌نظیر است. اگر قبلاً یکی را خریداری کرده‌اید، به احتمال زیاد یکی از طرفداران سرسخت اپل یا اولین پذیرنده فناوری جدید هستید. می‌توان پیش بینی کرد که این گروه بسیار کمتر از خریداران عادی آیفون یا آیپد احتمال دارد که چیزی را پس بفرستند.

شکایات در مورد هدست ویژن پرو عمدتاً حول وزن دستگاه، انتخاب برنامه و برچسب قیمت سنگین 3500 دلاری است که با تجربه کاربری فعلی موجه به نظر نمی‌رسد. باید منتظر ماند تا برند کوپرتینویی این هدست فعلی خود را بروز کرده و محصولی برجسته ارائه دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید