محصولات تاشو اپل تا دو سال آینده از راه می رسند

    کد خبر :1065660
محصولات تاشو اپل تا دو سال آینده از راه می رسند

در حالی که گوشی‌های تاشو مدتی است که عرضه شده‌اند، اپل تنها برند بزرگ گوشی‌های هوشمند است که هنوز دستگاه‌های انعطاف‌پذیر خود را معرفی نکرده است.

بازتاب– اما گزارش جدید حاکی از آن است که این وضعیت ممکن بوده در اوایل سال آینده تغییر کند. به گفته جف پو، تحلیلگر International Securities، اپل در حال کار بر روی دو دستگاه تاشو است. آیفون 17 اسلیم در یکی از گزارش‌های قبلی ما اشاره شده بود و اکنون، آیفون تاشو و مک هیبریدی تاشو نیز در دست ساخت هستند.

این تحلیلگر ادعا کرد که دستگاه 20.3 اینچی تاشو که می‌تواند یک مک بوک باشد، در اواخر سال 2025 وارد تولید انبوه خواهد شد. در همین حال، شایعه شده است که اولین آیفون تاشو در اواخر سال 2026 به مرحله تولید انبوه می‌رسد. این بدان معنی بوده که دستگاه 20 اینچی ممکن است در سال 2026 یا 2027 وارد بازار شود. از سوی دیگر، آیفون تاشو ممکن بوده در سال 2027 یا 2027 وارد بازار شود.

جدول زمانی اعلام نیز مطابق با گزارش قبلی ما است. ظاهرا اپل در حال کار بر روی صفحه نمایش دوگانه و مک بوک / آیپد هیبریدی تاشو است. بنابراین گجت 20.3 اینچی احتمالاً مدل Mac/iPad تاشو است. اما اگر این گزارش صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد که اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از مجموعه جدیدی از محصولات است که تنها طی چند سال آینده، بخش فوق پیشرفته را هدف قرار می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید