مک بوک ایر نسل جدید اپل رونمایی شد/کابوس لپ تاپ های ویندوزی

    کد خبر :1055704
مک بوک ایر

شرکت اپل به تازگی با معرفی مک بوک ایر نسل جدید را با پردازنده M3 معرفی کرده که دارای قدرتمند عملکرد بسیار بالاتر نسبت به نسل قبل است.

بازتاب- اپل همانطور که انتظار می‌رفت، لپ تاپ مک بوک ایر به‌روز شده را بر اساس پردازنده M3 معرفی کرد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که محبوب‌ترین لپ تاپ جهان با عملکرد حتی بهتر، وای فای سریع‌تر و پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی دوگانه بهتر از همیشه است.

نسخه بزرگ‌تر 15 اینچی اکنون تنها با پردازنده M3 و قیمت 1300 دلار در دسترس است، اما ایر 13 اینچی با M3 از 1100 دلار شروع می‌شود، اما نسخه M2 بیش از 1000 دلار قیمت دارد.   نسخه مبتنی بر چیپ M1 دیگر تولید نشده و به فروش نمی‌رسد.

مک بوک ایر

هر دو محصول جدید از استاندارد Wi-Fi 6E و دو صفحه نمایش خارجی پشتیبانی می‌کنند. همانند گذشته، نسخه‌های پایه تنها به 8 گیگابایت رم مجهز شده و تست‌های مختلف نشان می‌دهد که این در تعدادی از سناریوها کافی نیست. ظرفیت ذخیره سازی اولیه 256 گیگابایت است.

اپل بر روی قابلیت‌های بازی مک بوک ایر جدید و عملکرد M3 تمرکز کرده است، اما ما مدت زیادی است که همه اینها را می‌دانیم، زیرا این پردازنده پیشتر در مک بوک پرو استفاده شد. این مدل همچنین شامل نکات مربوط به عملکرد در وظایف هوش مصنوعی است.

باقی مشخصات تفاوتی با نسخه قبلی نداشته و به سایت اپل برای جزئیات کافی مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید