این دوچرخه برقی قابلیت های خاصی دارد/ به همراه پاوربانک و اسپیکر

    کد خبر :927021
دوچرخه برقی

به تازگی از دوچرخه برقی Noordung رونمایی شده که مجهز به سنسورهای آلودگی هوا، اسپیکر بلوتوثی و پاوربانک است. ویژگی‌هایی که در یک دوچرخه برقی ساده شاهد آن نخواهید بود و به نوعی کمیاب است.

بازتاب- نکته جالب اینجا بوده که با هر بار شارژ 60 کیلومتر برد حرکتی دارد. این دوچرخه شیک و غیر معمول به نظر می‌رسد، وزن آن حدود 20.8 کیلوگرم است. حسگرهای آن به ردیابی آلودگی هوا در حین حرکت کمک می‌کنند و داده‌ها به یک شبکه داده غیرمتمرکز آلودگی هوا منتقل می‌شود.. در داخل بوم باکس چهار اسپیکر باکیفیت وجود دارد که می‌توانید گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث به آنها متصل کنید.

این دوچرخه برقی قابلیت های خاصی دارد

این دوچرخه دارای موتور الکتریکی است و ظرفیت باتری آن 300 وات ساعت است. با شارژر 100 واتی Noordung، دوچرخه برقی را می‌توان در سه ساعت به طور کامل شارژ کرد. بوم باکس فوق قابل جابجایی بوده، می‌تواند به عنوان یک باتری خارجی برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه عمل کند. این دوچرخه مجهز به قفل الکترونیکی برای افزایش امنیت و پایه گوشی هوشمند است.

همچنین بدنه دارای قاب فیبر کربنی بوده وبا اپ خاص روی iOS و اندرویدی می‌توان به داده‌هایی دست یافت و نسخه پیش فروش 6990 یورو قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید