دوکاتی از دوچرخه گران قیمت و خاص خود رونمایی کرد

    کد خبر :1025009
دوکاتی

بازار دوچرخ‌های الکتریکی به سرعت در حال تحول است و دوکاتی، نامی که بیشتر با موتورسیکلت‌های با عملکرد بالا مترادف است، تصمیم به فعالیت در این زمینه گرفت.

بازتاب-بخش Scrambler Ducati برند ایتالیایی با تکیه بر خط تولید چشمگیر خود، محصولات خاص خود را به نمایش گذاشته که به عنوان Powerstage RR Limited Edition، یک دوچرخه e-enduro شناخته می‌شود.

Powerstage RR Limited Edition که در فستیوال دوچرخه Misano رونمایی شد، از آنچه پیشتر در مورد Powerstage RR شنیدیم، بسیار بهتر عمل می‌کند. چیزی که این دوچرخه را متمایز می‌کند، استفاده از اجزای پیشرفته، به ویژه اسکلت کامل فیبر کربنی آن است و آن را به اولین دوچرخه برقی آندورو دوکاتی تبدیل می‌کند که از چنین ویژگی برخوردار است. اسکلت فقط برای نمایش نیست؛ نواحی مستعد تنش زیاد با لایه‌های کربن اضافی تقویت می‌شوند و دوام را تضمین می‌کنند.

 

دوکاتی

 

هنگامی که صحبت از عملکرد به میان می‌آید، دوکاتی با Shimano برای استفاده از سیستم EP801 خود، دارای امتیاز گشتاور چشمگیر 85 نیوتن متر و حداکثر توان خروجی 500 وات بوده، همکاری کرد. به زبان ساده، این دوچرخه قدرت پدال زدن شما را تا 400 درصد تقویت می‌کند، به این معنی که سواری در سربالایی بسیار آسان‌تر است. «تنظیم تعلیق» منحصربه‌فرد چرخ‌های آن را به جلوی 29 اینچی و عقب 27 اینچی رساند و ترکیبی متعادل از چابکی و قدرت غلبه بر موانع را فراهم می‌کند.

در حال حاضر، این دوچرخه لوکس با برچسب قیمت بالایی به فروش می‌رسد و این e-enduro نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دوچرخه با قیمت تند 11990 یورو، حتی از موتور سیکلت Monster نسل فعلی دوکاتی گران‌تر است. این دوچرخه در یک طرح رنگی با الهام از دوچرخه مسابقه GP23 دوکاتی ارائه می‌شود و این مدل تنها در 230 به تولید خواهد رسید. در حالی که بازار دوچرخه‌های الکتریکی مملو از گزینه‌ها است، نسخه محدود Powerstage RR Ducati یک محصول پرطرفدار است که این برند را به عنوان یک بازیگر جدی در بخش رو به رشد معرفی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید