اشکودا ویژن 7اس با استایلی جدید از راه رسید

    کد خبر :936703
ویژن 7اس

اشکودا از کراس اوور کانسپت الکتریکی جدید ویژن 7اس خود رونمایی کرد. این مدل هویت شرکتی جدید برند جمهوری چک را تجسم می‌دهد و در نهایت باید به چندین مدل تبدیل شود. کانسپتی که طراحی آینده نگرانه برای آن در نظر گرفته شد.

بازتاب-‌اشکودا ویژن 7اس بزرگ برادر بزرگتر انیاک است که می تواند در سال 2026 وارد بازار شود. این یکی از سه خودروی الکتریکی اشکودا بوده که این شرکت در سال های آینده عرضه خواهد کرد. دو مدل دیگر یک هاچ بک کوچک و یک کراس اوور جمع و جور هستند.

اشکودا ویژن 7اس با استایلی جدید از راه رسید-1

سری ویژن 7اس پرچمدار اشکودا خواهد بود و بر روی همان پلتفرم الکتریکی MEB مانند سایر خودروهای الکتریکی فولکس واگن آلمان از جمله Volkswagen ID.4 و Audi Q4 e-tron ساخته خواهد شد. این خودروی مفهومی مجهز به یک باتری 89 کیلووات ساعتی است که برد بیش از 600 کیلومتر را فراهم می کند و قدرت شارژ آن به رکورد 200 کیلووات می رسد.

این خودرو چراغ‌های T شکل فوق‌العاده نازک را در جلو و عقب  دارد، یک خروجی کوچک که شبیه کوره رادیاتور است، مانند خودرویی با موتور احتراق داخلی کلاسیک، قوس چرخ‌های زاویه‌دار هم به چشم می‌خورد. ابعاد 5016×1888×1940 میلی متر با فاصله بین دو محور 3075 میلی متر است. این کراس اوور دارای رینگ 22 اینچی بوده و فاصله آن از سطح زمین 242 میلی‌متر است.

اشکودا ویژن 7اس با استایلی جدید از راه رسید-2

شش صندلی در سه ردیف که دو تا برای هر ردیف و صندلی هفتم برای کودک است و برخلاف جهت حرکت پشت صندلی‌های جلو نصب می‌شود. به گفته اشکودا، این مکان امن ترین مکان در کابین است. پنل جلویی دارای صفحه ابزار دیجیتال 8.8 اینچی و صفحه نمایش چرخشی 14.6 اینچی برای سیستم سرگرمی است. همچنین، خودرو یک فرمان غیر معمول با پره های عمودی خواهد داشت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید