طراحی نهایی کامیون الکتریکی تسلا سمی آشکار شد

    کد خبر :936986
تسلا سمی

تسلا تصاویر جدیدی از کامیون سمی الکتریکی خود منتشر کرده است. به گفته Insideevs، ما در مورد نسخه نهایی و تولیدی این مدل صحبت می کنیم. در تصاویر جدید، تسلا سمی از نظر طراحی با نمونه های اولیه ارائه شده قبلی تفاوت دارد.

بازتاب-‌این کامیون دوستدار محیط زیست دستگیره های درب جدید، دوربین اصلاح شده و آینه های دید عقب بزرگ خواهد داشت. پیش بینی می شود تحویل این خودرو در پایان سال جاری آغاز شود. در ابتدا، Semi تسلا در نسخه 500 مایلی (804 کیلومتر) با مصرف برق کمتر از 2 کیلووات ساعت در هر مایل و حداکثر وزن ناخالص 82000 پوند (37195 کیلوگرم) در دسترس خواهد بود. مدتی بعد تسلا قصد دارد نسخه مقرون به صرفه تر از این کامیون را با برد 500 کیلومتر عرضه کند.

طراحی نهایی کامیون الکتریکی تسلا سمی آشکار شد-1

قیمت کامیون های جدید هنوز مشخص نیست. پیش از این، انتظار می رفت که نسخه قدیمی 180000 دلار برای مشتریان هزینه داشته باشد. با این حال، اکنون شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قیمت این خودروها بیش از 200 هزار دلار خواهد بود.

پیشرانه تسلا سمی شامل چهار موتور الکتریکی خواهد شد. طبق داده های اولیه، این کامیون قادر خواهد بود در 5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و با یک تریلر کاملاً بار در 20 ثانیه شتاب دهد.

طراحی نهایی کامیون الکتریکی تسلا سمی آشکار شد-2

شارژ با یکی از شارژرهای فوق سریع ویژه تسلا انجام می‌گیرد. این کامیون می تواند تنها در 30 دقیقه 70 درصد برد خود را بازیابی کند. اولین نمونه تسلا سمی در نوامبر 2017 رونمایی شد. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که در سال 2019 راهی بازار شود اما تاخیر خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید