کامیون الکتریکی ای اکتروس لانگ هال مرسدس معرفی شد

    کد خبر :941911
ای اکتروس لانگ هال

مرسدس بنز از کامیون الکتریکی ای اکتروس لانگ هال خود رونمایی کرد که برای حمل و نقل کالا در مسافت‌های طولانی طراحی شده است. در حال حاضر، کامیون فقط یک نمونه اولیه بوده و مرسدس بنز می‌گوید این اولین نگاه به محصول آینده است.

بازتاب-‌‌به گفته شرکت سازنده شاید تغییراتی در طراحی نهایی کامیون ایجاد خواهد شد. مرسدس بنز eActros LongHaul مجهز به باتری با ظرفیت 600 کیلووات ساعت بوده که باید برای مسافت بیش از 500 کیلومتر کافی باشد. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع و ایستگاه‌های شارژ ویژه 1 مگاواتی که در حال حاضر توسط این شرکت در حال آزمایش هستند، شارژ یک کامیون برقی از 20 درصد تا 80 درصد تنها در نیم ساعت امکان پذیر خواهد بود.

کامیون الکتریکی ای اکتروس لانگ هال مرسدس معرفی شد

این کامیون از دو موتور الکتریکی با حداکثر توان 815 اسب بخار استفاده می‌کند. قدرت ثابت 545 اسب بخار بوده و به خصوص برای کامیون برقی جدید مرسدس بنز که شرکت سازنده تریلر یک تریلر Trailer Dynamics را برای افزایش برد تا 800 کیلومتر تولید خواهد کرد.

مرسدس بنز ای اکتروس لانگ هال در دو نسخه تراکتور و ون تولید می‌شود. تولید این خودرو از سال 2024 در کارخانه کامیون مرسدس بنز در Werth آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید