کامیون الکتریکی مرسدس eActros 600 معرفی شد

    کد خبر :1026380
مرسدس eActros 600

مرسدس بنز از کامیون الکتریکی eActros 600 رونمایی کرد. مرسدس eActros 600 EV جدید مجهز به سه بسته باتری است که ظرفیت ترکیبی آن 621 کیلووات ساعت است. eActros 600 EV رقیبی برای تسلا Semi بوده و با یک بار شارژ می‌تواند 500 کیلومتر مسافت را طی کند.

بازتاب- eActros 600 EV برای تعیین معیارهای جدید در حمل و نقل جاده‌ای با قابلیت حمل و نقل عالی طراحی شده است. فلسفه طراحی eActros 600 شامل منحنی‌ها و استایل آیرودینامیک است. دارای پوشش زیر بدنه و انحراف هوا در ستون‌های A هم است. کابین اختصاصی مرسدس eActros 600 برای راحتی بیشتر گسترده شده و جلوی کامیون نیمه باربری برقی دارای چراغ‌های جلو LED ماتریسی است.

مرسدس eActros 600 یک راه حل پایدار عالی برای تجارت حمل و نقل بوده و برد حرکتی 500 کیلومتری آن به اندازه کافی بیشتر سفرهای طولانی مدت مشتریان مرسدس را پوشش می‌دهد. تنها به زیرساخت شارژ در دو نقطه پایانی سفر خود نیاز دارد که عالی است. علاوه بر این، مرسدس می‌گوید که eActros می‌تواند به طور قابل توجهی بیش از 1000 کیلومتر در روز سفر کند، زیرا کامیون می‌تواند به راحتی در زمان استراحت شارژ شود. eActros توانایی بکسل 22 تن بار را هم دارد.

 

 مرسدس eActros 600

 

eActros 600 نسخه EV مدل ICE هم است. این دستگاه مانند برادر ICE خود دوام دارد و می‌تواند مسافت پیموده شده را تا 1.2 میلیون کیلومتر طی کند. مرسدس همچنین می‌گوید که وضعیت سلامت باتری پس از 10 سال استفاده تا 80 درصد باقی می‌ماند. ظرفیت شارژ eActros بیش از 400 کیلو وات بوده و نیمه الکتریکی دارای یک محور الکتریکی 800 ولت با دو موتور الکتریکی و حداکثر توان خروجی 805 اسب بخار. مرسدس مگاوات شارژ را بعداً برای کامیون ارائه خواهد کرد اما با ظرفیت شارژ 400 کیلووات است.

مرسدس eActros 600 تا 2.5 برابر گران‌تر از برادر دیزلی خود خواهد بود، اما سودآوری بیشتری را در دراز مدت ارائه می‌دهد. مدل جدید می‌تواند به خوبی با تسلا Semi برابری کند و اطلاعات ظریف پس از عرضه هر دو مدل رویت خواهد شد. به یاد بیاورید که تعدادی از شرکت‌ها مانند JAC قبلاً از کامیون‌های برقی برای مقابله با تسلا Semi رونمایی کرده بودند، اما باید دید که آیا به‌زودی رقابت بزرگی برای Semi به وجود خواهد آمد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید