کراس اوور هفت نفره داچیا جوگر معرفی شد

    کد خبر :936277
داچیا جوگر

داچیا که بخشی از کنسرت رنو است، تولید مدل های Lodgy و Logan MCV را متوقف کرده و به جای آن کراس اوور جدید جوگر با سالن هفت نفره عرضه شده است. همچنین اولین مدل هیبریدی این برند است.

بازتاب-‌به سختی می توان خودرو را کراس اوور نامید، بیشتر شبیه وانت و استیشن واگن است. داچیا جوگر بر روی پلتفرم CMF-B ساخته شده که رنو کلیو و داچیا ساندرو بر روی آن ساخته شده اند. در حال حاضر فقط کراس اوورهایی با موتور بنزینی 110 اسب بخار موجود است. یک نسخه LPG (101 اسب بخار) با برد بیش از 1000 کیلومتر هم وجود دارد و هر دو دستگاه به یک گیربکس شش سرعته دستی متصل می شوند.

کراس اوور هفت نفره داچیا جوگر معرفی شد

نسخه هیبریدی آن سال آینده عرضه خواهد شد. سیستم تعلیق مشابه رنو کلیو بوده و قدرت به 140 اسب بخار می رسد. این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی خواهد بود.

جلو خودرو طراحی شبیه ساندرو استپ وی دارد که شامل چراغ LED و قوس چرخ ها با روکش پلاستیکی می شود. در قسمت جلو ستون B نیز خط سقف سیر صعودی داشته و تا سرنشینان عقب به راحتی وارد کابین شوند. در عقب هم شاهد چراغ های عمودی شبیه به ولوو هستیم. در داخل سیستم سرگرمی استاندارد داچیا تعبیه شده و روی فرمان نیز سیستم کنترل سیستم سرگرمی وجود دارد و از طریق گوشی هم قابل کنترل است.

این خودرو در نسخه پایه 18790 یورو قیمت خواهد داشت و بزودی عرضه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید