اسپیس ایکس از اینترنت سریع برای هواپیماها رونمایی کرد

    کد خبر :947934
اسپیس ایکس

اسپیس ایکس اینترنت ماهواره ای را برای هواپیماها معرفی کرد. سرعت این اینترنت به 350 مگابیت بر ثانیه می رسد و این یعنی کسانی که در سفرهای هوایی هستند به سادگی می‌توانند اینترنت داشته باشند.

بازتاب-‌‌ اسپیس ایکس از راه اندازی قریب الوقوع سرویس هوانوردی Starlink خبر داده است که به هواپیماها اینترنت پرسرعت با تاخیر سیگنال کم ارائه می دهد. پرتاب از سال 2023 برنامه ریزی شده است، حساب توییتر این شرکت اعلام کرد که این سرویس در تعدادی از هواپیماها ظاهر می شود.

در عین حال، ادعا می شود که این اتصال در هنگام پرواز بر روی آب و زمین و همچنین بر روی زمین در هنگام تاکسی، برخاست و فرود در دسترس خواهد بود. سرعت وعده داده شده تا 350 مگابیت در ثانیه با تاخیر بیش از 20 میلی ثانیه، یعنی حتی می توانید بازی های آنلاین انجام دهید.

اسپیس ایکس از اینترنت سریع برای هواپیماها رونمایی کرد

این شرکت همچنین وعده پوشش جهانی را می دهد و ادعا می کند که سیگنال حتی در عرض های جغرافیایی بالا و در قطب خواهد بود، زیرا این سیستم به ماهواره های مدار پایین متکی است. در عین حال، نصب تجهیزات ارتباطی روی هواپیما ضروری خواهد بود که قبلاً برای بسیاری از مدل های هواپیما گواهی ایمنی دریافت کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که سیستم هواپیمایی Starlink توانسته به سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه دست یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید