از تلفن هوشمند Honor Play 20 Pro رونمایی شد

    کد خبر :846695

شرکت آنر به تازگی اسمارتفون جدید Honor Play 20 Pro را که بخشی از خانواده آنر پلی 20 بوده با قیمتی مناسب و طراحی به روز رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که طراحی جدید و مشخصات کلیدی بزرگی دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– گوشی آنر پلی 20 پرو برای تنها 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 263 دلار قیمت دارد. در حال حاضر این گوشی فقط در چین موجود است اما احتمال می‌رود که در چند منطقه آسیایی خارج از چین نیز عرضه شود.

Honor Play 20 Pro دارای صفحه نمایش اولد 6.53 اینچی با رزولوشن HD+ است که ناچ قطره‌ای را در خود جای داده و از طیف رنگ گسترده DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. برای امنیت بیشتر، صفحه نمایش این گوشی به عنوان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است. همجنین در پنل جلویی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد و دارای یک ماژول دوربین چهارگانه در بدنه پشتی نیز هست.

ست‌آپ دوربین پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل، دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود. دوربین عقب در یک ماژول مربعی شکل با یک فلاش LED بین چهار لنز قرار گرفته است.

در زیر بدنه دستگاه نیز این گوشی به تراشه Helio G80 مجهز شده است و 8 گیگابایت حافظه رم به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار دارد؛ همچنان اما مشخص نیست که آنر پلی 20 پرو از کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه پشتیبانی می‌کند یا خیر. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 3800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است. Honor همچنین ادعا می‌کند که می‌تواند این گوشی را تنها در 65 دقیقه کاملاً شارژ کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید