آنر مجیک 3 پرو پلاس ساخته شده برای فیلمبرداری حرفه ای

  • آرشیو
  • جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۰:۲۹
    کد خبر :835754

شرکت Honor به تازگی سری گوشی‌های آنر مجیک 3 را در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس رونمایی کرد. هر سه مدل طراحی خاصی داشته و مشخصات کلیدی بزرگی هم برای آنها در نظر گرفته شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–شرکت Honnor با پرچمداران جدیدی به بازار گوشی‌های هوشمند باز خواهد گشت که شامل سه مدل از سری مجیک ۳ می‌شود. این مدل‌ها آنر مجیک ۳ پرو، Vanilla و آنر مجیک ۳ پرو پلاس نام دارند که مدل آخری، قدرتمندترین محصول ساخته این شرکت محسوب می‌شود. پرو پلاس دارای چهار دوربین با سنسور های بسیار بزرگ است که ظاهر زیبایی هم دارد. البته صفحه نمایش و سخت افزار آن مشابه دو مدل هم نسلی‌اش است.

آنر مجیک ۳ پرو پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED منعطف با ۸۹ درجه انحنا در گوشه‌ها است و از نرخ بارگذاری ۱۲۰ هرتز و کیفیت +HDR10 پشتیبانی می‌کند. برخلاف دو مدل دیگر، +Pro از لایه حفاظتی “نانو کریستال” استفاده می‌کند که سه برابر از محافظ های عادی، مقاوم‌تر است.

ستاپ دوربین‌های پشتی Honor Magic3 Pro plus ، موردی است که بیشترین پیشرفت و ارتقا را نسبت به برادران خود به نمایش می‌گذارد. به جای سنسور سونی IMX766، این گوشی از سنسور ۵۰ مگا پیکسلی IMX700 سونی با ۱.۲۲ نانو متر سایز پیکسل بهره می‌برد. این سنسور در پشت لنز ۲۳ میلی متری با دیافراگم ۱.۹ قرار گرفته که از فوکوس خودکار از نوع “تمام پیکسل Octa PD” استفاده می‌کند.

دوربین اولترا واید این گوشی هم نسبت به دو مدل دیگر قوی‌تر به شمار می‌رود و از نوع سنسور ۱/۲ با کیفیت ۶۴MP و دیافراگم f/2.4 است. دو دوربین دیگر پرو پلاس مانند دوربین مجیک ۳ پرو است که یک مونو کروم ۶۴MP با دیافراگم ۱.۸ و یک Telephoto با لنز ۶۴MP و بزرگنمایی ۳.۵x است. جایگاه پنجم در ستاپ دوربین هم مربوط به لنز ۸ در ۸ dTOF برای وضوح تصاویر پرتره می‌شود. Honor طراحی این گوشی را “نمادین” می‌داند و با اینکه شباهت‌ها به گوشی هواوی مت ۴۰ پورشه مشخص است، نمی‌توان طراحان را به خاطر الهام گیری از کمپانی بزرگتر و خوش نام‌تر Huawei سرزنش کرد. آنر مجیک ۳ پرو پلاس واقعا طراحی زیبایی دارد و شامل پنل پشتی نانو سرامیکی می‌شود که گویا به شدت مقاوم و با دوام است.

بقیه مشخصات کم و بیش مشابه مدل پرو است. در این گوشی هم شاهد تاییدیه IP68 ضد آب و گرد و خاک هستیم. پردازنده از نوع +Snapdragon 888 است و برنامه ادیت ویدیوی IMAX ارتقا پیدا کرده است. ضمن اینکه باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری گوشی با سوپر شارژ ۶۶ واتی سیمی تغذیه می‌شود. گوشی آنر مجیک ۳ پرو پلاس با رابط کاربری Magic UI 5 و سیستم عامل Android 11 اجرا می‌شود، اما فعلا خبری در مورد پشتیبانی گوشی‌های مجیک ۳ از برنامه‌های سرویس گوگل منتشر نشده است. البته باید اشاره کنیم که این گوشی‌ها اول در بازار چین عرضه می‌شوند و ممکن است برای محصولات جهانی، سرویس گوگل اضافه شود.

گوشی آنر مجیک ۳ پرو پلاس تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگا بایت رم و ۵۱۲GB فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند رنگ‌های مشکی سرامیکی یا سفید سرامیکی را با قیمت ۱۴۹۹ یورو خریداری کنند. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه جهانی این گوشی تعیین نشده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید