مستندات مربوط به بوی نامطبوع را شنبه ارائه خواهیم کرد

    کد خبر :662590
مستندات مربوط به بوی نامطبوع را شنبه ارائه خواهیم کرد

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در جلسه روز شنبه که به میزبانی مدیریت بحران برگزار می‌شود مستندات‌ خود را درخصوص بوی نامطبوع ارائه خواهیم کرد.

 

روز یکشنبه هفته جاری بود که محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گلایه‌ای را از مدیریت بحران شهرداری تهران مطرح کرد.

 

وی افزود: از تشکیلات مدیریت بحران گله داریم که چرا برای بررسی موضوع بوی نامطبوع شهر تهران هیچ جلسه ای تشکیل نداده است در حالی که انتشار این بود خودش مصداقی از بحران است.

 

بعد از این گلایه و همچنین گلایه‌ای که پیش از آن سید آرش حسینی میلانی درخصوص نخریدن تجهیزات مربوط به بررسی بوی نامطبوع مطرح کرده بود مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران واکنش نشان داد.

 

رضا کرمی محمدی گفت: به گلایه‌ آقای هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران احترام می‌گذاریم و برای همین جلسه‌ای در روز شنبه با حضور همه اعضای مدیریت بحران شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ما در مدیریت بحران به مستنداتی رسیده‌ایم و حتما سایر دستگاه‌ها هم بررسی‌هایی انجام داده‌اند که همه این ها را در آن جلسه بررسی کرده و به اطلاع عموم شهروندان می‌رسانیم.

 

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران امروز ، درخصوص دعوت شدن به این جلسه گفت: برای من هم به عنوان یکی از اعضای این گروه دعوت نامه ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: ما هم در جلسه حاضر خواهیم شد و مستنداتی که درخصوص انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران به دست آورده ایم را در آن جلسه ارائه خواهیم کرد.

 

به گزارش فارس، مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران درباره اینکه این مستندات به وجود کدام ماده به عنوان علت بوی نامطبوع اشاره کرده است گفت: چون بر روی علت بو هنوز جمع بندی و اجماع وجود ندارد نتایج بعد از جلسه روز شنبه اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید