گل محمدی: مسئولان استان گیلان باید از آذربایجانی ها عذرخواهی کنند

  • ورزشی
  • جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶
    کد خبر :460248

سرپرست و مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: رقابتهای قهرمانی جوانان کشور در گیلان با اتفاقات و حواشی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده روح پهلوانی و قهرمانی نیست.

عیسی گل محمدی سرپرست و مربی سابق تیم ملی بوکس در گفتگو با مهر در خصوص حواشی رخ داده در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور گفت: متاسفانه مسابقات کشوری جوانان با اتفاقاتی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده روح پهلوانی و قهرمانی ورزش نبود. بدترین توهین ها و ناسزاها به مربی معترض استان آذربایجان شرقی شد که با بیرون پرتاب کردن ایشان از رینگ مسابقه کامل شد.

وی افزود: تعجب من از این است که چطور مسئولان استان گیلان از استاندار گرفته تا مدیر کل اداره ورزش و جوانان نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و هنوز کوچکترین اظهار نظری از آنها ندیده ایم در حالی که همه می دانیم در میزبانی یک رقابت در هر استانی نهادهای مختلف و شورای تامین دخالت دارند.

گل محمدی با ابراز ناراحتی از برخی بی احترامی ها به تیم آذربایجان شرقی گفت: مواردی را شنیده ایم که قلبمان را به درد می آورد. مردم انقلابی و فهمیده آذربایجان شرقی لایق شایسته ترین احترام ها هستند اما با بدترین بی احترامی با آنها برخورد شد و در پی یک اعتراض پس از بی احترامی قومیتی کل اعضای تیم از ادامه رقابت محروم شدند و مربی هم کتک خورد و هم اخراج شد. باید عنوان کنم این رسم مهمان نوازی نبود.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که مسئولان این استان برای جبران کردن بخش کوچکی از اتفاقات تلخ رخ داده با عذرخواهی دل تیم مظلوم و پر تلاش آذربایجان شرقی را تا حدی آرام کنند هرچند حق تضییع شده از آنها به هیچ وجه قابل جبران نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید