علی حبیبی‌نژاد، بوکسور خراسانی در تیم ملی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۹:۵۴
    کد خبر :1008423
علی حبیبی‌نژاد بوکسور تیم ملی

رییس هیات بوکس خراسان رضوی از حضور علی حبیبی‌نژاد در ترکیب تیم ملی برای مسابقات هانگژو خبرداد.

امیرحسین اخوان، در خصوص مجمع سالیانه این هیات که هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: طبق آیین‌نامه مصوب ۱۴۰۰، هیات‌های ورزشی باید مجمع سالیانه را حتما برگزار نمایند و گزارش عملکرد کاملی به اعضا ارائه دهند. یک سری از اعضا هم با تایید رییس و نایب‌رییس مجمع به عنوان عضو شناخته می‌شوند و رای می‌دهند.

وی افزود: گزارشی به اعضا در خصوص مسائل فنی و مالی و برنامه های پیش رو ارائه کردیم و خوشبختانه در خصوص مسائل مالی، گزارش‌ها پیش‌تر به تایید واحد ذی حسابی اداره کل ورزش و جوانان استان رسیده‌بود. ۱۹ عضو مجمع در این جلسه حضور داشتند و با حدنصاب اکثریت آرا مصوبات به تصویب رسید.

اخوان گفت: در تابستان برای شهریور به دنبال کسب میزبانی استعدادهای برتر کشور در رده سنی خردسالان هستیم. ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان نیز در مردادماه مسابقات قهرمانی استان را برگزار خواهیم‌کرد.

رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: در خصوص ساماندهی باشگاه‌های خصوصی نسبت به سال ۹۸، ۳.۶ برابر رشد داشته‌ایم. این باشگاه‌ها مجوز کمیسیون ماده ۵ را اخذ کرده‌اند و در خصوص بوکسورهای بیمه‌شده و ورزشکاران سازمان‌یافته نیز نسبت به ۴ ماهه نخست ۱۴۰۱، ۳۰ درصد رشد داشته‌ایم. با باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند هم طی هماهنگی که با اداره ورزش و جوانان مشهد صورت گرفته، برخورد لازم صورت خواهدگرفت، البته ما مخالف برخورد قهری هستیم و بارها از خانواده بوکس دعوت کرده‌ایم که جهت اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند.

وی افزود: در ۱۴۰۱ علاوه بر میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، ۱۲ مدال کشوری در رده‌های سنی مختلف نیز کسب کردیم که اتفاق بزرگی برای بوکس استان بود. در تمام رده‌های سنی اعزام‌ها با کیفیت قابل قبول انجام شده و در مسابقات مختلف کشوری حضوری فعال داریم.

اخوان در پایان خاطرنشان کرد: علی حبیبی‌نژاد، بوکسور خراسانی نیز برای بازی‌های آسیایی هانگژو ان شاءلله فیکس تیم ملی خواهدبود.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید