مدافع ملی پوش به پرسپولیس باز می گردد؟

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۱۹
    کد خبر :1042619
صادق محرمی

مدافع راست تیم ملی برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با دو ستاره ملی‌پوش شنیده شد. موضوعی که البته از سوی پرسپولیسی‌ها تکذیب شد و مدیران این باشگاه اعلام کردند با هیچ بازیکنی مذاکره نکردند. یکی از این نفرات صادق محرمی بود که شایعه بازگشت او به پرسپولیس شنیده شد. صادق که چند سالی است راهی فوتبال کرواسی و باشگاه دیناموزاگرب شده، این روزها بیشتر نیمکت‌نشین است و از همین رو شایعه شده این بازیکن قصد دارد در نیم‌فصل به تیم سابقش بازگردد.

پیگیری‌های ما اما نشان می‌دهد که چنین چیزی صحت ندارد و محرمی برنامه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نخواهد داشت. او می‌خواهد فعلا در فوتبال اروپا بماند و چند پیشنهاد هم از تیم‌های اروپایی دریافت کرده است. به این ترتیب صادق قرار نیست به فوتبال ایران بازگردد. همچنین پرسپولیس با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی فقط در صورتی می‌تواند بازیکن جدید بگیرد که بازیکن از لیست خودش خارج کند.

از همین رو فعالیت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی زیاد نخواهد بود و تنها ممکن است ۲ بازیکن جذب شوند. از همین رو یحیی گل‌محمدی قصد دارد در پست‌های هجومی بازیکن جذب کند و برنامه‌ای برای خرید یک مدافع راست ندارد. در ترکیب فعلی پرسپولیس دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت هنانوف دو بازیکنی هستند که می‌توانند در پست مدافع راست به میدان بروند و دیگر نیاز به خرید مدافع راست دیگری در این تیم حس نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید