یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندنی شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۱۱
    کد خبر :1000946
یحیی گل محمدی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

حسین شهریاری در حاشیه تماشای دیدار فینال تنیس فیوچرز تهران اظهار داشت: اولین بار است که به تماشای مسابقات تنیس می‌آیم. تاکنون در این سطح رقابت تنیس در ایران نبوده و واقعا کارهای خوبی توسط فدراسیون تنیس انجام شده که جای تبریک دارد. اینکه بازیکنان خارجی زیادی به این مسابقات آمدند اتفاق خوبی برای تنیس ما بود و قطعا به رشد تنیس کمک خواهد کرد.

وی درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره مباحث مربوط به آینده پرسپولیس در هیات مدیره بحث شد. بر اساس توافقی که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی منعقد شده یک عضو مالی وارد هیات مدیره شد و باقی نفرات ابقا شدند. درویش هم به کار خود به عنوان مدیر عامل ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا درخصوص ادامه کار یحیی گل محمدی هم بحث شد یا خیر، گفت: صحبتی در این مورد نشد اما او با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

وی درباره فعالیت باشگاه پرسپولیس در رشته‌های دیگر نیز اظهار کرد: قرار شد در بخش بانوان تیم‌داری کنیم و در دو رشته دیگر فعال که یکی رشته سوارکاری خواهد بود، وارد شویم.

شهریاری درباره نحوه توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، گفت: توافق در سطح وزیر انجام شده و ما در جریان ریز آن نیستیم. پرسپولیس سال گدشته موفقیت‌های خوبی بدست آورد که مرهون هماهنگی و دانش هیات مدیره و مدیریت خوب درویش بود. همه قهرمانی ها توسط پرسپولیس بدست آمد و با اضافه شدن یک یار اقتصادی انشالله حرکت باشگاه بهتر نیز خواهد شد.

وی درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان، تاکید کرد: این بخش نامه برای پرسپولیس و استقلال می‌تواند دردسر ایجاد کند. شاید باعث انصباط مالی در کشور شود و به نفع فوتبال باشد. اگر نظارت دقیقی بر این بخشنامه شود به نفع فوتبال خواهد بود اما اگر فقط قرار باشد این دو باشگاه این بخشنامه را رعایت کنند آن وقت مشکلات زیادی رخ خواهد داد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تکلیف سوپرجام مشخص شد، گفت: حتماً جام را می‌دهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از سوی گل محمدی برای جذب بازیکن ارائه شده یا خیر گفت: خبر ندارم اما تا امروز لیستی نداده‌اند.

فارس/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید