مدافع مستحکم پرسپولیس ماندنی شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۰۵
    کد خبر :1001641
گولسیانی

گئورگی گولسیانی و سه دستیار خارجی پرسپولیس در حالی بعد از قهرمانی‌های این تیم ایران را ترک کردند که قرارداد دستیاران گل‌محمدی با پرسپولیس به اتمام رسیده و گولسیانی هم در نامه‌ای به باشگاه خواهان مشخص شدن شرایط برای ادامه همکاری شده است.

یکی از خواسته‌های مهم گل‌محمدی از درویش حفظ سه دستیار و بهترین مدافع فصل گذشته خود است.به نظر می رسد هر سه دستیار خارجی گل محمدی و گولسیانی مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارند و با شروع تمرینات به ایران باز خواهند گشت.

جنگندگی و روحیه مبارزه طلبی گئورگی گولسیانی به علاوه اسم کوچک او باعث شده که مرتضی پورعلی گنجی و سایر همبازیانش در پرسپولیس این مدافع گرجستانی را با لقب ” گرگی” صدا بزنند.

پرسپولیس در چه پست‌هایی بازیکن می‌گیرد؟

همچنین سرخپوشان که فصل را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به پایان رسانده و حتی از حالا قهرمان سوپرجام نیز هستند، در تلاش برای موفقیت در لیگ قهرمانان هستند و می‌خواهند تیمی در قواره قهرمانی در آسیا ببندند.

با این حال پرسپولیس در برخی پست‌های نیاز به بازیکن دارد که اولویت باشگاه تقویت آن خطوط است.

ابتدا جذب دو مهاجم درجه یک در دستور کار پرسپولیسی‌ها است تا مشکل گلزنی این تیم برای فصل بعد حل شود. این تیم نفراتی مانند عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را خط حمله دارد اما دو مهاجم دیگر هم به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد که البته یکی از آنها به احتمال فراوان جایگزین لئاندرو مهاجم برزیلی می‌شود. شیخ دیاباته نیز از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد.

در پست هافبک دفاعی هم پرسپولیس؛ کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک را دارد که در این بین سرلک ممکن است راهی لیگ‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس شود. به همین دلیل جذب جایگزین در دستور کار قرار دارد. هافبک طراح و هجومی هم دیگر اولویت پرسپولیس است.

یک مدافع چپ و یک مدافع راست هم دیگر نقاطی است که پرسپولیس دنبال جذب بازیکن در این پست‌هاست. یک دفاع چپ کلاسیک و یک دفاع ذخیره برای دانیال اسماعیلی‌فر.

ایرنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید