کادیلاک XT4 مدل 2024 رونمایی شد/کراس اوور پرآپشن جذاب

    کد خبر :976598
XT4 مدل 2024

شرکت کادیلاک به تازگی از XT4 مدل 2024 به عنوان کراس اوور ساب کامپکت جدید رونمایی کرده که از تابستان امسال یعنی سال 2023 راهی نمایندگی‌های مختلف کادیلاک در سراسر جهان می‌شود.

بازتاب- همانند شورولت تریل بلیزر و بیوک انکور GX، کادیلاک سعی کرده بروزرسانی در  بخش عقب و جلو این مدل داشته باشد. فضای داخلی چندان بروزرسانی نشده و بیشتر تغییر به بخش بیرونی مربوط می‌شود.

XT4 مدل 2024

نقطه عطف کابین داخلی یک نمایشگر بزرگ منحنی 33 اینچی با وضوح 9کی بوده که خوشه ابزار دیجیتالی و سیستم سرگرمی را دربرمی‌گیرد. چنین سبک طراحی را در کانسپت کادیلاک لیریک شاهد بودیم. گذشته از آن باید به دنده جدید، کلیدهای لمسی و برخی دیگر اشاره کرد. بسته به نوع تریم، خریداران کادیلاک XT4 مدل 2024 می‌توانند رنگ‌بندی و متریال کاربردی خاص خود را داشته باشند.

سیستم سرگرمی این خودرو با گوگل همگام شده و افراد با دستیار صوتی می‌توانند کنترلی داشته باشند. در بخش سیستم صوتی 13 اسپیکر از AKG Studio به کار گرفته شده که صدایی شفاف و استریو ارائه می‌دهد. کادیلاک این محصول را با چندین فناوری کمک راننده و ایمنی ارائه می‌دهد. از جمله آنها باید به سیستم هشدار ترافیک متقابل عقب با ترمز، کمک حفظ بین خطوط، کنترل خودکار نور بالا و هشدار خروج از خط اشاره کرد.

XT4 مدل 2024

در بحث ظاهری چراغ جلو باریک‌تر شده و چراغ مه شکن سه گانه LED را می‌توان مشاهده کرد. در بخش عقب چراغ LED ال شکل را می‌توان مشاهده کرد که زیبایی ظاهری مدل را دوچندان کرد.

در قسمت پیشرانه از موتور 2.0 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ 235 اسب بخاری بهره گرفته شده که در کنار گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جای می‌گیرد. کادیلاک XT4 2024 در مدل‌های پایه لوکس، سطح متوسط پرمیوم لوکس یا اسپرت سطح بالا موجود است. قیمت آن نزدیک به تاریخ فروش آن اعلام خواهد شد. مدل پیشین با قیمت پایه 37 هزار دلاری عرضه شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید