هوندا و معرفی خودرو مکعبی N-van EV مدل 2024

    کد خبر :959792
N-van EV

هوندا از جمله شرکت‌هایی بوده که در کنار خودروهای هیجان انگیز برخی مدل‌های جالبی هم دارد که از جمله باید به N-van EV یک ون مکعبی اشاره نمود و به تازگی مدل 2024 آن معرفی شد.

بازتاب-هوندا N-Van EV مدل 2024 را با برد 200 کیلومتر و طراحی کوچک‌تر معرفی کرده است. خودروی جدید نسخه الکتریکی نسخه 2018 این مدل با موتور گازی راهی بازار شد. این یک وسیله نقلیه مناسب کسب و کار است که برای برآورده کردن نیازها به عنوان یک خودروی Kei شناخته می‌شود. این مدل قادر بوده 4 نفر سرنشین را حمل کرده و برای بازار ژاپن تدارک دیده شده است.

هوندا امیدوار است N-Van EV را در بهار 2024 راهی بازار کند و فضای جمع و جور آن برای باتری به حداکثر رسیده است. به گفته هوندا، خودروی الکتریکی جدید همه کاره بوده و می‌تواند برای استفاده تجاری یا شخصی به کار گرفته شود.

N-van EV

قیمت N-Van نیز با 1 میلیون ین (7300 دلار) بسیار رقابتی به نظر می‌رسد. برخی از مینی ون‌های برقی محبوب مانند میتسوبیشی eK X و نیسان ساکورا از 14000 دلار تا 17700 دلار قیمت دارند. بنابراین محصول هوندا یک گزینه کاملا اقتصادی به حساب آمده که در کنار قیمت خوب، ویژگی‌های کاربردی هم دارد و می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. ان ون که به عنوان مدلی Kei یا همان مکعبی کوچک شناخته شده، در بازار ژاپن طرفداران بسیاری دارد.

بنابراین انتظار داریم این مدل جدید هم بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. N-Van 2018 از یک موتور سه سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت 64 اسب بخار (47 کیلووات) و گشتاور 104 نیوتن‌متر استفاده می‌کند. گیربکس‌های دستی و CVT نیز برای این خودرو و همچنین گزینه‌های دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک هم موجود است.

N-Van همچنین یک ماشین عالی بوده که می‌تواند به عنوان یک کمپر یا وسیله نقلیه هدفمند برای تپه نوردی استفاده شود. مدل گازسوز با تا کردن صندلی سرنشین جلو فضای بار اضافی را ارائه می‌دهد. هوندا N-Van EV حتی از نظر تطبیق پذیری شباهت زیادی به برادر ICE خود خواهد داشت.

در حالی که انتظار داریم تا قبل از سال 2024 پیشرفت بیشتری داشته باشد، N-Van EV می‌تواند وارد بازارهای خارج از ژاپن هم شود. این جزئیات با نزدیک شدن به هنگام اعلام زمان عرضه مشخص خواهد شد. چندین مشخصات دیگر برای N-Van EV از جمله حداکثر سرعت، موتور الکتریکی و سیستم داخلی آن در دسترس نیست. پیش بینی شده هوندا بزودی مدل‌های مینی ون اقتصادی بیشتری را باتوجه به محبوبیت آنها در ژاپن معرفی و عرضه کند.

در بازارهای محدودی هم شاهد عرضه آنها هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید