هر آنچه که باید از کراس اوور ونوسیا V-Online بدانید

    کد خبر :992311
ونوسیا V-Online

شرکت مکث موتور که مونتاژ کننده خودروهای تیارا، کلوت و چندی دیگر در کشورمان است، قصد دارد به واردات چندین مدل از خودروهای ونوسیا کمپانی چینی دانگ فنگ بپردازد. یکی از این مدل‌ها، کراس اوور ونوسیا V-onilne نام دارد که از طراحی مدرن و مشخصات فنی قابل توجه برخوردار است.

در این مطلب قصد داریم بیشتر با ونوسیا V-onilne مکث موتور و شرکت دانگ فنگ چین آشنا شویم. خودرویی که به جرات می‌تواند برای سایر رقبا یک چالش باشد زیرا امکانات بسیاری ارائه داده و در همان سطح قیمتی رقبا به بازار خواهد رسید.

مشخصات فنی

ونوسیا V-Online

 

مدل 2023 خودرو کراس اوور ونوسیا V-onilne برپایه پلتفرم نیسان قشقایی توسعه یافت. پلتفرمی که سال 2020 نیسان آن را توسعه داد. این مدل از پیشرانه 1.5 لیتری TGDI  بهره گرفته که توان تولید 178 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را دارد.

در کنار پیشرانه مورد اشاره، گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه اتوماتیک قرار گرفته که قدرت را به محورهای جلو منتقل می‌کند. بنابراین ونوسیا V-onilne یک کراس اوور دو چرخ جلو محرک تلقی می‌شود. گفته شده 0 تا 100 این خودرو 8.8 ثانیه بوده و هر 100 کیلومتر 7.1 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

با تمام این اوصاف با کراس اوور ایده آل در زمینه فنی رو به  رو هستیم، هرچند که نباید انتظارات بسیاری در سطح خودروهای روز اروپا را داشت اما نسبت به رقبا می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد، هرچند برای مشخص شدن عملکرد اصلی، باید تحت تست قرار گیرد.

طراحی ظاهری

ونوسیا V-Online

 

یکی از اصلی‌ترین نقطه قوت محصول دانگ فنگ، طراحی بیرونی مدرن آن است که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. این کراس اوور جلوپنجره بزرگی داشته و چراغ‌های LED باریک و کشیده در آن به کار گرفته شد. چراغ جلو شامل سه لنز با دی لایت شده و نوری گسترده را به قسمت جلو می‌رساند. در بخش کناری شاهد رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی هستیم که ارتفاع این مدل را از سطح زمین افزایش داد.

در سوی دیگر برجستگی از قسمت جلو تا عقب خودرو کشیده شده که طراحی بیرونی ونوسیا V-Online را جذاب‌تر ساخته است. باید بیان داشت که این مدل یک خودرو چینی-ژاپنی محسوب می‌شود زیرا پلتفرم نیسان در آن استفاده شد. همچنین در قسمت جانبی حاشیه‌های مشکی هم شاهد هستیم که طراحی بیرونی را اسپرت‌تر کرد.

در عقب نیز چراغ کشیده و یکپارچه‌ای قابل مشاهده بوده که چندان پیچیدگی نداشته و سادگی را به نمایش درمی‌آورد. دانگ فنگ در طراحی ونوسیا V-Online سعی کرده، به سراغ طراحی ساده و مدرن برود تا پیچیده و شلوغ. بنابراین می‌تواند نظر افراد بیشتری را به خود جلب سازد.

طراحی داخلی

ونوسیا V-Online

در کابین داخلی کیفیت بالایی حس می‌شود. دانگ فنگ سعی کرده از متریال باکیفیتی چون چرم و کروم استفاده کند تا جلوه جذابی به خودرو ببخشد. کلاستر و سیستم سرگرمی خودرو دو نمایشگر دیجیتال به هم پیوسته هستند و زیر نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی کلیدهای پیانویی تعبیه شد.

قابلیت شارژ بی سیم گوشی در کنار زیرآرنجی قرار داشته و کنار دنده نیست. البته باید بیان داشت که متریال کنسول وسط از پلاستیک خشک و مات است که بیشتر خودروهای چینی چنین بوده و شاید دوام بالایی نداشته باشد. در قسمت سرنشین دریچه تهویه و پورت USB تعبیه شد.

صندوق عقب همچون رقبا برقی بوده و ظرفیت بار 600 لیتری را در آن می‌توان مشاهده کرد. البته با خواباندن صندلی‌ها فضای بزرگی برای بار تدارک دیده می‌شود. بنابراین می‌توان در کنار صندلی‌های چرمی مناسب، کیفیت داخل ونوسیا V-Online را مناسب دانست و مطابق انتظار ظاهر خواهد شد.

قیمت و عرضه

ونوسیا V-Online

متاسفانه فعلا قیمت مشخصی برای این کراس اوور تعیین نشده اما بعید است با قیمتی کمتر از 2 میلیارد تومان راهی بازار کشورمان شود. همچنین درباره عرضه باید انتظار داشت تا پایان سال به مشتریان تحویل داده شود و فرآیند واردات مدتی قبل آغاز شده و تاکنون چند دستگاهی ورود پیدا کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید