هایپرکار Viritec Apricale معرفی شد/ قدرت 1000 اسب بخاری

    کد خبر :919821
هایپرکار Viritec Apricale معرفی شد

شرکت Viritec در جریان فستیوال Goodwood امسال از هایپرکار جدید خود به نام Viritec Apricale رونمایی کرد. یک محصول قدرتمند که می تواند با قدرت 1000 اسب بخاری توانایی بالایی داشته باشد.

بازتاب- Viritec Apricale دارای پیشرانه هیدروژنی FCEV بوده و 1000 اسب بخار قدرت دارد و کمتر از 1000 کیلوگرم است. Apricale اولین خودرو در جهان است که به عملکرد هایپرکار با آلایندگی صفر دست یافته است و وزن آن تنها 1000 کیلوگرم است. این تجربه رانندگی Apricale را متحول می‌کند. چابکی بهترین هایپرکارهای بنزینی را با واکنش فوری یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کند. در واقع، پیشرانه الکتریکی به این معنی است که در واقع نسبت به یک هایپرکار سنتی پاسخگوتر است.

هایپرکار Viritec Apricale معرفی شد

با این حال، Apricale چیزی بیش از تغییر یک هایپرکار الکتریکی انجام می‌دهد. با ترکیب وزن سبک و آلایندگی صفر، دنیای جدیدی از حمل و نقل پایدار را رقم خواهد زد. بسیاری از وسایل نقلیه نمی‌توانند با پیشرانه‌ای که وزن آن بیشتر از یک موتور احتراق داخلی معادل بود، کار کنند.

بنابراین شرکت Viritec با محصول جدید خود یک مدل خاص را معرفی کرد که در کنار داشتن پیشرانه قدرتمند، وزن بسیار کمی دارد. این کمپانی قصد دارد در سال 2024 تحویل را آغاز کند و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی Viritec مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید