نماینده جبهه پایداری مشهد: وزیر جوان ارتباطات می‌خواهد رییس جمهور شود، آرزو بر جوانان هم عیب نیست، اما بهتر است به کار خود برسد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۳۷
    کد خبر :554696

نماینده مشهد از اقدامات وزارتخانه ارتباطات در حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در صحن علنی امروز (دوشنبه ۲۰ خرداد) مجلس در تذکری با اشاره به بررسی مشکلات پدیده از سوی قوه قضائیه گفت: انتظار این است که به مردم گزارش این پیگیری‌های قضائی داده شود. مردم چهار سال است که نسبت به این پرونده منتظر مانده‌اند، نه تنها در این مدت به مردم گزارشی داده نشده است بلکه برخورد نامناسبی نشده است. مردم نظام را دوست دارند، اما انتظار دارند که شفاف‌سازی شود.

وی با اشاره به کمبود لاستیک در مشهد افزود: در شهر مشهد هم‌اکنون یک سوم لاستیک سال گذشته توزیع می‌شود، مشخص است که وضعیت قیمت آن نابسامان خواهد شد؛ توزیع لاستیک قطره چکانی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تثریح کرد: امروز کمبود و گرانی دارو‌ها معضلی شده است که برخی از بیماران و خانواده‌های آن‌ها را دچار مشکل کرده است و کسی باید به داد آن‌ها برسد.

نماینده مردم مشهد در مجلس خطاب به آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: وزیر ارتباطات ما وزیر جوانی است، آرزو بر جوانان عیب نیست. ایشان دوست دارند که رئیس جمهور شوند خب بیایند بشوند ما که بخیل نیستیم. اما باید کار خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در شهر مشهد مردم با موبایل نمی‌توانند تماس بگیرند، ایشان در صفحات مجازی خود عکس می‌گیرد و فیلم می‌گذارد به جای این کار باید به وظیفه خودشان بپردازند.

پژمانفر با بیان اینکه در ابتدایی‌ترین وظایف وزارتخانه ارتباطات کوتاهی می‌شود اظهار کرد: بنده سوال کردم تذکر کتبی و شفاهی هم داده‌ام. چه کسی باید این موضوع را پیگیری کند؟ نه در بیابان و در جاده بلکه در خیابان شهر مشهد موبایل مردم کار نمی‌کند.

مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: دغدغه‌هایی که نمایندگان در پایان جلسات مطرح می‌کنند، عمده مشکلاتی است که مردم به آن‌ها رجوع کرده‌اند، بهترین راهنما برای رفع مشکلاتی که در کشور هست همین تذکرات دقایق پایانی مجلس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید