نسل اول اپل واچ بازنشسته شد

    کد خبر :1024670
اپل واچ

شرکت اپل از سال 2015 معرفی و عرضه سری ساعت اپل واچ را آغاز کرد و اولین نسخه این سری گجت‌های پوشیدنی محبوب سال 2015 به بازار رسیدند. حال خبر بدی برای شما کاربران نسل اول اپل واچ داریم.

بازتاب- طبق آخرین لیست محصولات منسوخ شده اپل که توسط MacRumors دیده شد، نسل اول اپل واچ اکنون به طور رسمی منسوخ شده، از جمله مدل‌های Hermes و مدل های Watch Edition طلای 18 عیار با قیمت 17000 دلار. این بدان معناست که مدل‌های ساعت «سری 0» که برای اولین بار در سال 2015 عرضه شدند، دیگر واجد شرایط خدمات سخت‌افزاری نیستند و ارائه‌دهندگان نمی‌توانند قطعات را سفارش دهند.

اپل در بالای فهرست منسوخ شده خود، فهرستی «وینتیج» برای محصولاتی دارد که بیش از پنج سال پیش، اما کمتر از هفت سال پیش، توزیع آن را متوقف کرد. در لیست فعلی عمومی (که باید بزودی بروز شود) ساعت اپل واچ سری 2 قرار دارد، بنابراین به‌زودی در لیست منسوخ شده نیز قرار خواهد گرفت. این خبر ممکن است باعث ایجاد بحث جدیدی در مورد “منسوخ شدن برنامه‌ریزی شده” به دنبال داشته باشد.

 

اپل واچ

 

طبق صفحه قدیمی اپل، این شرکت تنها به مدت پنج سال پس از آخرین توزیع محصول موظف به تامین قطعات است. چنین بحثی در گذشته تغییراتی را به دنبال داشته و این شرکت مجبور شد مسیر خود را از نظر قابلیت تعمیر دستگاه تغییر دهد و یک قانون جدید اتحادیه اروپا اپل را مجبور کرد که پورت شارژ/داده خود را از Lightning به USB-C تغییر دهد.

واچ ادیشن از زمانی که عرضه شد مورد جالبی بوده است. ساعت‌های معمولی می‌توانند ارزش فوق‌العاده‌ای داشته باشند، عمدتاً به این دلیل که سال‌ها بعد هنوز هم می‌توانند عملکرد خود را ارائه دهند. با این حال، نسخه Watch بیش از 10000 دلار قیمت داشت، اما همیشه در حال منسوخ شدن بود. اگر شما یکی از آنها را دارید و باتری پیشتر شارژ نشده، این می‌تواند دلیل نهایی برای خداحافظی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید