نسخه انگلیسی اپلیکیشن IFDB رونمایی شد

    کد خبر :135073

نسخه انگلیسی اپلیکیشن «بانک جامع اطلاعات مالی ایران»IFDB در چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، رونمایی شد.

شاپور محمدی در مراسم رونمایی از این محصول در غرفه مرکز مالی ایران، از اقدامات مرکز در توجه به توسعه محصولات نوآورانه تشکر کرد و گفت: اهتمام مرکز مالی برای اقدامات نورآورانه قابل تقدیر است.

وی نسخه اپلیکیشن IFDB را لازمه بین المللی شدن دانست و آن را همچون سایر فعالیت های مرکز مالی ایران به مانند پایگاه داده‌های تحقیقاتی مالی ایران(IFDC) مهم و کارگشا دانست.به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران، پس از ارائه نسخه فارسی اپلیکیشن «بانک جامع اطلاعات مالی ایران» در فروردین‌ماه سال جاری، طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته نسخه انگلیسی این اپلیکیشن نیز منتشر شد.

در این نسخه کلیه اطلاعات معاملاتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس‌های‌ اوراق بهادار به همراه اطلاعات کلیه نهادهای تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و بیمه مرکزی به زبان انگلیسی تهیه شده است.

مدیرعامل مرکز مالی ایران در آیین رونمایی این محصول هدف از این مهم را تسهیل دسترسی فعالان و سرمایه‌گذاران خارجی به اطلاعات شرکت‌های ایرانی به منظور سرمایه‌گذاری در آنها دانست. به گفته علی نقوی، این نخستین نوع از این دسته اپلیکیشن‌هاست که توسط مرکز مالی ایران در کشور طراحی و تولید شده‌است. وی در ادامه با بیان اینکه نسخه انگلیسی این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS تهیه و قابل دسترسی است؛ گفت: امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های موثری برداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید