میتسوبیشی از نسخه چهل سالگی اوتلندر رونمایی کرد

    کد خبر :968841
چهل سالگی اوتلندر

شرکت ژاپنی میتسوبیشی چهل سال است که در ایالات متحده به فروش خودرو می‌پردازد. حال به تازگی تصمیم گرفت نسخه چهل سالگی اوتلندر را معرفی کند، نسخه‌ای که به همین مناسب رونمایی شد.

بازتاب-به جرات باید اوتلندر را محصول محبوب میتسوبیشی دانست. نسخه چهل سالگی دارای تریم رنگی مشکی بوده و در کابین داخلی از رنگ قهوه‌ای و مشکی بهره گرفته شد. البته این ترکیب رنگی در تریم SEL Premium Package میتسوبیشی اوتلندر قابل دریافت است. صندلی‌ها از جنس چرم نیمه آنیلین هستند و از ویژگی‌های آن باید به سانروف پانوراما، نمایشگر 10.8 اینچی، سیستم صوتی بوز و نورپردازی در کنسول مرکزی اشاره کرد.

چهل سالگی اوتلندر

میتسوبیشی هر مدل را با رنگ مشکی و برنزی به فروش می‌رساند. تمامی مدل‌های نسخه چهل سالگی دارای سیستم چهارچرخ محرک هستند و مشتریان این قابلیت را دارند تا نسخه هیبریدی هم تهیه کنند. برای مدل 2022 میتسوبیشی تصمیم گرفت طراحی جدیدی به اوتلندر ببخشد. طراحی بیرونی هیجان انگیز در کنار کابین داخلی مملو از فناوری، ویژگی‌هایی هستند که در اوتلندر 2022 می‌توان شاهد بود. نسخه احتراقی پیشرانه 2.5 لیتری چهارسیلندر 181 اسب بخاری داشته و یک مدل 2.4 لیتری چهار سیلندر هیبریدی 248 اسب بخاری هم وجود دارد.

چهل سالگی اوتلندر

میتسوبیشی فروش خودروهای خود را در ایالات متحده از سال 1981 آغاز کرد. با این حال، قبل از آن، آنها را از طریق شرکت کرایسلر به عنوان مدل‌های جدید دوج و پلیموث به فروش می‌رساند. این خودروساز دفتر مرکزی خود را در Fountain، کالیفرنیا تأسیس کرد و وسایل نقلیه را تنها از طریق 70 نمایندگی اولیه فروخت. این خودروساز در نهایت به Cypress، کالیفرنیا، نقل مکان کرد. این خودروساز قبل از حرکت در سراسر کشور، نزدیک به 5.5 میلیون خودرو را از طریق تقریباً 330 نمایندگی فروخته بود.

نسخه چهل سالگی در تریم پایه 41 هزار دلار بوده و مدل هیبریدی 51 هزار دلاریست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید