لکسوس از شاسی بلند جدید TX رونمایی کرد

    کد خبر :1000854
لکسوس

یکی از بازارهای جذاب لکسوس و تویوتا ایالات متحده است که در آن حضوری فعال دارند و در این بین به تازگی شاسی بلند جدید TX برای منطقه ایالات متحده معرفی شد.

بازتاب-در روزهای گذشته نسل جدید GX محبوب معرفی شد و حال نوبت به رونمایی از یک مدل رده بالا و مجذوب کننده دیگر موسوم به TX رسید. رونمایی طی رویدادی در آستین تگزاس برگزار شده و لکسوس با دستی پر پا به میدان گذاشت تا بتواند مشتریان امریکایی را راضی نگه دارد.

لکسوس

تویوتا و لکسوس قصد دارند در بخش پیشرانه برای این مدل گزینه‌های مشترکی با GX جدید تدارک بینند. شاسی بلند جدید لکسوس  TX با دو مدل پیشرانه 2.4 لیتری توربو HEV یا 3.5 لیتری V6 PHEV عرضه خواهد شد و  همه مدل‌ها با مشخصات مشابه به فروش می‌رسند. TX جدید یک مدل اختصاصی بوده  که به طور خاص برای بازار آمریکای شمالی ساخته شده  و به تقاضای بسیار برای یک شاسی بلند سه ردیف صندلی جادار پاسخ خواهد داد تا سرنشینان سفری راحت و لذت بخش داشته باشند.

کابین داخلی بر راحتی سرنشینان تمرکز داشته و یک صندلی ردیف سوم جادار نیز ارائه می دهد که به راحتی دو فرد بزرگ را در خود جای خواهد داد. همچنین برای کاهش صدای کابین و فضای بار جادار را از متریال باکیفیت و سطح بالایی بهره گرفته شده است. با استفاده از پلتفرم GA-K، تی ایکس جدید تجربه رانندگی منحصربفرد لکسوس معروف به “امضای رانندگی لکسوس” را در خود جای داده است که با سایر مدل‌های نسل بعدی لکسوس مانند NX، LX و RX به اشتراک گذاشته می‌شود. علاوه بر موتور 2.4 لیتری توربوشارژ بنزینی، مجموعه پیشرانه طیف وسیعی از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد.

لکسوس

یکی از موارد قابل توجه، سیستم هیبریدی پلاگین 3.5 لیتری V6 است که برای اولین بار برای لکسوس تدارک دیده شده و تجربه رانندگی لوکسی را با محدوده حرکتی عملی خودروهای الکتریکی، شتاب خطی و اصلاح استثنایی فراهم می‌آورد. علاوه بر این، یک مدل انحصاری “F SPORT PERFORMANCE” مجهز به سیستم هیبریدی 2.4 لیتری توربو با موتور عقب و  قدرت بالا و سیستم چهار چرخ متحرک DIRECT4 وجود دارد. این مدل به مشتریانی ارائه می‌شود که می‌خواهند از آلودگی محیط زیست دور باشند.

جزئیات بیشتری ارائه نشد اما این مدل یک تویوتا هایلندر لکسوس شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید