مدرن ترین شاسی بلند جیپ در راه است

    کد خبر :1050605
شاسی بلند جیپ

شرکت جیپ به تازگی اولین جزئیات درباره شاسی بلند الکتریکی آینده Wagoneer S فاش کرده و همچنین تصاویری نیز منتشر شد.

بازتاب- طبق اطلاعات منتشر شده، چهار نمایشگر بر روی داشبورد Wagoneer S تعبیه شده که بر اساس عکس‌های داخلی جیپ با یک خودرو مدرن رو به رو هستیم. نمایشگر مقابل راننده، به جای نمایش سرعت سنج، سیستم ناوبری را به نمایش می‌گذارد.

در وسط داشبورد، یک صفحه نمایش سیستم سرگرمی قرار گرفته که برای سرگرمی سرنشینان تدارک دیده شد. در نمایشگر مرکزی علاوه بر اطلاعات سرگرمی، شاهد قابلیت تنظیم صندلی‌ها هم می‌توان بود.

شاسی بلند جیپ

در زیر آن صفحه نمایش کوچک‌تری وجود دارد که به نظر می‌رسد به راحتی موجودات اختصاص دارد. به غیر از کنترل عملکردهای آب و هوا، ما شاهد ماساژ دادن کنترل صندلی و تنظیمات یخ زدایی هستیم. همچنین گزینه‌ای برای خاموش کردن صفحه نمایش وجود دارد، به این معنی که ممکن است برخی از کنترل‌های لمسی تکمیلی برای اقلام معمولی که در جای دیگری قرار دارند وجود داشته باشد.

اما بر اساس آنچه که بین این دو عکس داخلی می‌بینیم، راه‌اندازی سیستم‌های واگنیر الکتریکی تا حد زیادی یک امر حساس به لمس خواهد بود. این شامل نمایشگر سرنشین نیز می‌شود که ظاهراً می‌تواند برای تماشای فیلم یا سایر فعالیت‌های سرگرمی که در دسترس راننده نیست استفاده شود.

شاسی بلند جیپ

در این مرحله چیزهای زیادی برای پیش بینی وجود دارد، زیرا جیپ هیچ جزئیات مشخصی برای همراهی عکس‌های جدید ارائه نکرده است. هرچند ما چند چیز را می دانیم. سیستم صوتی McIntosh با 19 بلندگو ارائه خواهد شد. مونروف پانوراما دو جداره استاندارد خواهد بود و جیپ به ما می‌گوید که دارای سیستم Selec-Terrain خاص با حالت‌های رانندگی مختلف خواهد بود.

پیشرانه این خودرو 600 اسب بخاری بوده و احتمالا مورد توجه خریداران است. تیزر اخیر جیپ 0 تا 100 این مدل را 3.5 ثانیه نشان می‌دهد.جزییات پیشرانه ناشناخته است، به غیر از استفاده از پلتفرم STLA Large با استاندارد چهارچرخ محرک با برند 4xe.

انتظار می‌رود جیپ واگنیر S در پاییز به فروش برسد و تا رونمایی کامل باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید