شاسی بلند لوکس و الکتریکی مرسدس میباخ EQS 680 رونمایی شد

    کد خبر :988692
میباخ EQS 680

شرکت مرسدس بنز به تازگی از محصول لوکس و الکتریکی جدیدی به نام مرسدس میباخ EQS 680 رونمایی کرد، که نسل بعدی شاسی بلند مجلل و پرتوان کمپانی آلمانی خواهد بود. خودرویی با طراحی خیره کننده و توان حرکتی بالا.

بازتاب- به صورت پایه این مدل یک خودرو EQS 580 استاندار است اما ویژگی‌های لوکس برای آن تدارک دیده شد. این شاسی بلند ترکیب دو رنگی داشته و مشتریان می‌توانند در شش ترکیب رنگی تنوع انتخابی داشته باشند. رینگ‌های 21 اینچی لوکس آلومینیومی خیره کننده نظر هر فردی را جلب می‌کند. البته رینگ 22 اینچی هم قابل انتخاب است.

این شاسی بلند الکتریکی قدرت 649 اسب بخاری تولید کرده و گشتاور آن به 949 نیوتن متر می‌رسد. به گفته مرسدس این خودرو با هر بار شارژ 600 کیلومتر محدوده حرکتی داشته و دو موتور الکتریکی به دو چرخ هر سمت نیرو می‌بخشند.

علاوه بر نمادهای میباخ در سراسر بدنه و رنگ جدید، این SUV ویژگی‌های آیرودینامیکی خود را تغییر می‌دهد. ضریب درگ آن 0.29 بوده که بدتر از 0.26 شاسی بلند اصلی EQS است، اما مرسدس می‌گوید سعی دارد این ضریب را به 0.28 کاهش دهد. در نمای جلو شباهتی به سایر خودروهای EQ مرسدس داشته اما جلوپنجره با خطوط عمودی جلوه لوکسی به این مدل بخشید.

نکته جالب ورودی هوا سپر جلو بوده که لوگوهای کوچک میباخ روی آن به چشم می‌خورد. بنابراین با طراحی رو به رو هستیم که ترکیبی از خودروهای استاندارد مرسدس و لوکس میباخ است. علاوه بر حالت‌های رانندگی شناخته شده مانند Eco، Sport و Individual، میباخ یک حالت میباخ اضافه می‌کند که چرخش بدنه را محدود کرده و راحتی را در اولویت قرار می‌دهد. این کار را با تنظیم دریچه‌ها، آیرودینامیک بیشتری به حرکت خودرو می بخشد.

گزینه‌های رنگی فضای داخلی جدید در کار بوده که با تزئینات چوبی همراه می‌شود. در داشبورد یک پنل بزرگ نمایشگر با فناوری Hypoer می‌توان شاهد بود که تجربه کاربری مدرن را برای راننده و سرنشینان رقم می‌زنند.

سایر ویژگی‌های پریمیومی مانند رایحه مخصوص Myabach، سیستم صدای فراگیر Burmester 4D، گزینه‌های رنگی منحصربه‌فرد نور محیطی داخلی و کنسول مرکزی گسترش‌یافته برای صندلی‌های عقب، که برای فضای پا بیشتر به عقب منتقل می‌شوند، همگی در لیست قرار می‌گیرند. متاسفانه مرسدس تاریخ عرضه و قیمت این شاسی بلند جذاب و البته گران قیمت را مشخص نکرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید