انتشار تصاویر جدید از شاسی بلند لوکس چری

    کد خبر :950110

با به روز رسانی کراس اوور کامپکت LX، برند Exeed در حال آماده سازی بازسازی پرچمدار خط خود کراس اوور هفت نفره VX است. روز قبل، جاسوسان عکاسی متوجه او در یکی از مراکز خدماتی در چین شدند و آنچه را که قبلا طبقه بندی شده بود فضای داخلی را حذف کردند.

بازتاب-‌‌با قضاوت بر اساس تصاویر آنها، Exeed VX بازسازی شده اولین مدل چری خواهد بود که سه صفحه نمایش در کابین را به طور همزمان خواهد داشت. البته سمت چپ به عنوان بخشی از صفحه ابزار دیجیتال، وسط به عنوان بخشی از سیستم رسانه ای و سمت راست برای سرگرمی سرنشینان جلو استفاده می شود.

انتشار تصاویر جدید از شاسی بلند لوکس چری-1

از دیگر راه حل های جدید، کنترل تنظیمات صندلی راننده قرار داده شده بر روی در، عدم وجود دکمه های فیزیکی کامل و مکان جالب خط کانال هوای سیستم آب و هوا است که مستقیماً بالای مجموعه چند رسانه ای “چسبیده شده است”.

انتشار تصاویر جدید از شاسی بلند لوکس چری-2

وزارت صنعت چین اولین کسی بود که به آپدیت آتی Exeed VX اشاره کرد که در پایگاه داده عکس ها و مشخصات خودرو ظاهر شد. همچنین از اسناد گواهینامه برمی‌آید که پس از بازسازی، این کراس اوور دارای یک فضای داخلی هفت نفره و شش نفره خواهد بود و همچنین موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی قبلی را که با یک “ربات” هفت سرعته جمع شده است حفظ خواهد کرد. تمام چرخ.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید