شاخص دلار در نزدیکی بالاترین سطح دو هفته گذشته

    کد خبر :559642

شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای بزرگ پس از صعود به 97.766 واحد در روز سه‌شبه، در معاملات امروز در سطح 97.615 واحد قرار گرفت.

شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای بزرگ پس از صعود به ۹۷٫۷۶۶ واحد در روز سه‌شبه، در ساعات ابتدایی معاملات امروز در سطح ۹۷٫۶۱۵ واحد قرار گرفت.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، نشست دو روزه اعضای فدرال‌رزرو روز گذشته آغاز شد و این در حالی است که درخواست‌ها و فشارهای دونالد ترامپ برای کاهش نرخ بهره همچنان ادامه دارد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که احتمالا فدرال‌رزرو تغییری در سیاست‌ پولی حال حاضر به وجود نمی‌آورد، اما در پایان ماه جولای، نرخ بهره را کاهش خواهد داد.

اگرچه تصمیم‌گیری نهایی به نشست بعدی کمیته بازار آزاد فدرال‎رزرو انجام خواهد شد، با این حال، سرمایه‌گذاران در انتظار دریافت اخباری در مورد اقتصاد این کشور، قیمت‌ها و نظرات جروم پائول هستند.

در عین حال، به دنبال افزایش احتمال کاهش نرخ بهره در تابستان، ارزش بازده اوراق قرضه را به پایین‌ترین سطح دو سال گذشته رسانده؛ این در حالی است که بازار سهام به خوبی تقویت شده است.

یورو نیز پس از افت ۰٫۲ درصدی در یک شب در معاملات امروز، به ۱٫۱۱۹۸ دلار رسید.

کاهش ارزش یورو در حالی اتفاق می‌افتد که ارزش اوراق قرضه آلمان نیز افت قابل توجه داشته است.

همچنین به دنبال انتشار خبر دیدار شی‌جی پینگ، رئیس‌جمهور چین و دونالد ترامپ در هفته آینده و احتمال ازسرگیری مذاکرات، یوان چین و دلار استرالیا نیز اندکی تقویت شدند.

هر دلار در معاملات امروز به ۶٫۸۹۵۳ یوان رسید. این بالاترین سطح یوان چین از ۱۴ ماه می است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید