«سلام کوچولو» دربرنامه دیگر ادغام شد

    کد خبر :48731

برنامه «سلام کوچولو» با اجرای عذرا وکیلی که سال ها ساعت یک ربع به ۱۰ صبح پخش می شد با یک برنامه دیگر ادغام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «سلام کوچولو» سال هاست که میزبان کودکان در رادیو ایران است و شاید یکی از معدود برنامه هایی است که سال ها ادامه دارد و برای کودکان و با حضور کودکان ساخته می شود؛ برنامه ای که در طول این سال ها مجریانی را هم تحویل جامعه داده است که از جمله آنها می توان به ژاله صادقیان و مژده لواسانی اشاره کرد.

حالا بعد از سال ها این برنامه قرار است دستخوش تغییرات جدی شود. امروز ۱۳ تیرماه طبق خبری اعلام شد که مدت زمان برنامه «خانه و خانواده» افزایش می یابد و به یک ساعت و ۲۰ دقیقه می رسد و بدین ترتیب برنامه «سلام کوچولو» در این برنامه ادغام می‌شود.

تغییر اگرچه لازمه یک رسانه نو و به روز است اما گاهی دیده شده که بیشترین تغییرات ناگهانی در صداوسیما شامل حال برنامه های پرمخاطب و موثر یک رسانه می شود نه برنامه هایی که نه بیننده و شنونده ای دارند و نه حتی مخاطب از پخش آنها اطلاعی دارد.

برای پیگیری دلیل این تصمیم گیری با بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو ایران تماس گرفتیم که او در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه «سلام کوچولو» و اتفاقات جدید آن عنوان کرد: «سلام کوچولو» هر روز ساعت یک ربع به ۱۰ شروع می شد درحالیکه در این بازه زمانی همه کودکان در مهد هستند.

وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: ما برنامه ای به نام «خانه و خانواده» داریم که ساعت ۹ صبح شروع می شود و با آغاز فصل تابستان و تغییر ساختاری و به‌روز کردن برنامه ها مدت آن افزایش پیدا کرد. براساس این تغییرات «سلام کوچولو» با این برنامه ادغام می شود و با همان تیم قبلی یعنی با حضور عذرا وکیلی با فرمت جدیدی روی آنتن می رود.

و اما عذرا وکیلی که چند دهه این برنامه را روی آنتن برده است درباره شکل جدید «سلام کوچولو» اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: از جزییات تغییرات جدید برنامه خبری ندارم فقط به من گفته‌اند که قرار است با برنامه «خانه و خانواده» ترکیب شود. قرار است جلسه ای داشته باشیم تا من در جریان جزییات آنچه قرار است رخ دهد قرار بگیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید