امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه در «پلیس من»

    کد خبر :808447
امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودرو

رئیس پلیس آگاهی از فراهم شدن امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه در نرم‌افزار موبایلی “پلیس من” خبر داد.

سردار محمد قنبری با اشاره به ارائه امکانات جدید در نرم‌افزار “پلیس من” اظهار کرد: پلیس آگاهی در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در راستای کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم آورده که یکی از آنها، امکان ثبت سرقت خودرو و دیگری، استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم‌افزار موبایلی پلیس من است.

رئیس پلیس آگاهی افزود: در صورت سرقت وسیله‌نقلیه، مالک خودرو می‌تواند با ورود به نرم‌افزار موبایلی پلیس من (دریافت از طریق آدرس epolice.ir) و با استفاده از شماره تلفن متعلق به خود، نسبت به ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان ممکن اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی توسط نرم‌افزار مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مالکان خودرو‌های مسروقه‌ای که قبلاً نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده‌اند می‌توانند با وارد کردن شماره پلاک وسیله‌نقلیه یا v.i.n خودرو (کد ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو) و شماره پرونده تشکیل شده، وضعیت کشف خودروی خود را از نرمافزار یاد شده مورد استعلام قرار دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این بخش در نرم‌افزار موبایلی با هدف اطلاع‌رسانی به مالکان خودرو‌های مسروقه راه‌اندازی شده و برای تحویل خودرو باید به پلیس آگاهی محل وقوع سرقت مراجعه کرد.

منبع : تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید