ساختمان مجاور گود جبلی دچار انحراف شده است

    کد خبر :916289
ساختمان مجاور گود جبلی دچار انحراف شده است

حمیدرضا حاجوی در ادامه بازدیدهای نظارت ستادی از نواحی با حضور در ناحیه چهار این منطقه به بررسی وضعیت پروژه‌های اجرایی و آسیب شناسی سازمانی و… پرداخت و اقداماتی که برای ایمنی بیشتر شهروندان است را مورد تاکید قرار داد.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه گود پر خطر جبلی که مالک و سازنده آن بدون اخذ پروانه ساختمانی اقدام به گود برداری کرده است با توجه به عدم ایمنی و خطرآفرینی برای املاک مجاور با حکم قضائی تعیین تکلیف می‌شود، تصریح کرد: گود جبلی یکی از گود های پر خطر منطقه است که ساختمان مجاور آن نیز دچار انحراف شده و باید با دستور صریح دادستانی این ساختمان تخلیه و گود نیز تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی رفع خطر از گودها، خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی با شناسایی و اعلام گودهای پر خطر با اعتبار موجود اقدام به پر کردن و رفع خطر کنند.

حاجوی گود اژدری را نیز از دیگر گودهای پر خطر منطقه دانست و گفت: گزارش رسمی اقدامات این گود نیز باید از شرکت ذی‌صلاح که زیر مجموعه حوزه معاونت شهرسازی اداره کل معماری ساختمان است دریافت و از نظر بحرانی مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار منطقه یک استعلام قنوات را به خاطر بحث گودهای پر خطر در دستور کار اداره صدور پروانه منطقه قرار داد و گفت: یک مرحله به صدور پروانه اضافه و مالک ملزم به دریافت استعلام از اداره مسیل‌ها و قنوات شود.

به گزارش مهر، وی همچنین معرفی ناظرین متخلف، نصب نیوجرسی در مقابل ساختمان‌های خلاف، عدم استفاده از معبر عمومی حتی با زدن پایه و ارتفاع برای کانکس‌های ساختمانی را مورد تاکید قرار داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید