هشدار مدیریت بحران،تهران دوباره طوفانی می شود

    کد خبر :916177
هشدار مدیریت بحران،تهران دوباره طوفانی می شود

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: روز گذشته طوفان بخش‌هایی از غرب، جنوب و مرکز تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در برگرفت و امروز نیز همین نقاط تحت‌الشعاع طوفان قرار خواهند گرفت.

پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در گفتگوی زنده با شبکه خبر با اشاره به صادر شدن هشدار سطح نارنجی در تهران اظهار کرد: احتمال وزش باد شدید، طوفان در تهران وجود دارد. لذا از شهروندان خواهشمندیم از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.

وی ادامه داد: درطوفان روز گذشته سرعت باد 117 کیلومتر در ساعت بود که این گزارش در مرکز فرودگاه مهرآباد اعلام شد اما امروز احتمال می‌رود این سرعت کمتر و نسبت آن حدودا 80 کیلومتر در ساعت باشد.

قودجانی اظهار کرد: شهروندان باید آگاهی داشته باشند که شکست درختان، کاهش سطح کیفیت هوا و سقوط اجسام از ارتفاع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش داریم، لذا مراقب خطرات پیش رو باشند.

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران خاطرنشان کرد: روز گذشته طوفان بخش‌هایی از غرب، جنوب و مرکز تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در برگرفت و امروز نیز همین نقاط تحت‌الشعاع طوفان قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: هشدار سطح نارنجی به معنای لزوم احتیاط برای مواجهه با خطرات پیش روست که در همین راستا طوفان حوالی عصر و شب بخش‌هایی از مناطق مذکور در فوق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بر خواهد گرفت.

به گزارش فارس، قودجانی با اشاره به طوفان پیش رو در تهران تصریح کرد: احتمال می‌رود عصر فردا پنجشنبه نیز شاهد بروز چنین شرایطی در تهران باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید